نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توفيق عكاشة جيرانى خايفين عليا اكون زى الزعيم المصرى سعد زغلول

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قال الدكتور توفيق عكاشة فى برنامجه مصر اليوم على قناته الفراعين ان جيرانى بيشبهونى بالزعيم المصرى البطل سعد زغلول حيث بداء الحلقة بارسال السلام الى اهله وجيرانه ثم قال انا وانا نازل اليوم فى الصباح فرد الامن المخصص للحراسة عندة قال له ان الجيران والناس بيشبهوك بالزعيم سعد زغلول وقال له فرد الامن ان الناس بيبلغوة انه يقول لتوفيق عكاشة ان هما بيقولولو ياريت ما تخليش توفيق عكاشة ميبقاش زى سعد زغلول فقال لهم لماذا قالو له علشان ميجيش عليه يوم ويقول مفيش فايدة بس توفيق عكاشة ارسل لهم رسالة يقول فيها اطمنو انا مش هيجى عليا يوم واقول مفيش فايدة

المقال "توفيق عكاشة جيرانى خايفين عليا اكون زى الزعيم المصرى سعد زغلول" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
هو انت اساسا يا توفيق مفيش منك فايدة
ولا تصلح للزعامة اساسا ولا لأى منصب وولا لأى شىء

شكرا مستر
منار الزائرة :)
جيرانك دول اللى هم فى العنابر اللى جنبك فى العباسية ؟؟!!
عنبر العقلاء

مممممممممم
اكيد لازم تكون نظرتهم ليك كده
%u0632%u0627%u0626%u0631
صحيح مفيش فايده هههههههههههههههه
groby
ههههههههههههههههههههههههههههههههه طب لما هما مش عايزينه يقول مفيش فايدة ليه مش بيتبررعوا لقناته علشان متقفلش و يوصل رسالته الحلمنشية الفهروغولية البلوفسوليا
kawsar
ياحسين ليه كدة ياحسين هو اصلا مفيش فايدة فيه و الكوميديا زايدة عندة اليومين دول واحنا اللى صابرين عليه وجالنا يأس
د.عصام
روح يا شيخ ربنا يشفيك يارب عشان نرتاح احنا كمان
سعدزغلول
كدة ممكن ا فكر اغير اسمى
منار الزائرة :)
روح يا شيخ ربنا يشفيك يارب عشان نرتاح احنا كمان
ليه بس يـــــــــــــــــــــــــــــــا دكتور اهو مسلينا
1asd
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة : انا بأحب الناس تضحك عليا وأنا صاحب مدرسة (فيديو)
قناة الفراعين : توفيق عكاشة زعيم مصرى فاقت شعبيته مصطفى كامل وسعد زغلول (بالفيديو)
بالفيديو : "الزعيم "توفيق عكاشة اخطر سياسي عربي طوال ال 30 عام الماضية
بالفيديو تعليق الزعيم توفيق عكاشة على خطاب شرف بعد أحداث ماسبيرو