نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو زياد العليمى يتراجع لم أقصد سب المشير

انتشر على كل مواقع الانترنت فيديو لنائب مجلس الشعب زياد العليمى فى احد المؤتمرات الشعبية فى بورسعيد امس وهو يسب المشير طنطاوى وخلال مداخلة تليفونية للعليمى مع احد القنوات الفضائية نفى انه كان يقصد ان يسب المشير حسين طنطاوى وانه كان يقول مثل عامى عادى يقوله اى احد وهو (نسيب الحمار ونمسك فى البردعة" لان الوضع كان دائما ينسب الاحداث والجرائم السابقة الى الطرف الضعيف وخير مثال على احداث بورسعيد والتى ستحمل الى مدير الامن ويتركوا الطرف القوى كما انتقد العليمى ادمن صفحة المجلس العسكرى على الفيس بوك الذى وصف تصريحات العليمى عن المشير سب مباشر
وطلب العليمى خلال المكالمة من المشير ان يطهر البلاد من بقايا النظام السابق وان يعترف بأى شىء خطأ

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو زياد العليمى يتراجع لم أقصد سب المشير" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

لا يا شيخ هو انت قلت المثل بس ؟؟؟؟؟ .
مش كفاية انك قليل ادب وكمان كذاب وكمان جبان
بس كده الهوانم اللي كانو معاك ممكن يزعلو منك

amira87
شخص كداب وجبان ولازم يتحاسب بصفته ممثل لفئه من الشعب يعنى مش شخص عادى
زيزو باشا

لا يا شيخ هو انت قلت المثل بس ؟؟؟؟؟ .
مش كفاية انك قليل ادب وكمان كذاب وكمان جبان
بس كده الهوانم اللي كانو معاك ممكن يزعلو منك

هوانم مين يا عبده دول ( الحيزبونات الثلاثة ) و رابعهم ( كلب كشافات الكهرباء ) .. و فعلا الجبن سيد الاخلاق
و الكدب نص الجدعنه و النفاق بقية الجدعنه مش كده و الا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟
و خيلر الختام ذكر النبى عليه الصلاة و السلام *****
%u0632%u0627%u0626%u0631
اخس عليك كداب هو انت مش قلت بشكل مباشر الحمار هو المشير و الله لازم تتربى علشان عيب ان واحد زيك يعبر عن فئة من هذا الشعب
منار الزائرة :)
طيب سقفولك فى المؤتمر وبعدين
تراجعت

ياريتك كنت فضلت على موقفك وتحملت عواقب لسانك احسن من الجبن
يا فار
%u0632%u0627%u0626%u0631
ان طلع العيب من اهل العيب مش عيب ....... وكل اناء ينضح بما فيه.......وعلى راى المثل( نضرب ال,,,,,,,, تلهيك واللى فيها تجيبه فيك( والحدق يفهم) مع خالص نحياتى وتقديرى للسيد المشير بعد ان يعاقب المذكور عما اقترفه
%u0632%u0627%u0626%u0631
كداب ومنافق الناس سقفتلك وانتا سخنت وبعدين جاى تقول انك مقلتش كدة يا ترى الناس الى رشحتك لمجلس الشعب بتقول عليك اية دلوقتى
اعتقد متعجرف متسرع قليل الادب ام كداب و منافق اختار انت بقى؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكرة احنا صحيح محتاجين في مصر للتغيير بس طبعا التغيير للاحسن مش التغيير للأسوأ يعني اذا أخلاقنا متوسطة زمان تبقى أرقى اليوم مش تبقى في الحضيض عشان كده انا بدعوكم مش لتغيير حكم العسكر لا أنا بدعوكم لتغيير أخلاقنا المتردية لأن ربنا سبحانه مش بيغير نا للاحسن الا لما بنغير انفسنا الأول ويا فرحتي بنواب المجلس المحقر .
%u0632%u0627%u0626%u0631
حسبناالله ونعة الوكيل 000 اتخدعنا فيك 000 وربنا موجود
REBEL
والله احنا نستاهل اللى بيحصل فينا دا واكتر من كدا

احنا لا عندنا مبادىء اساسا وجايين بنكتشف نفسنا دلوقتى فى مواقف تافهة

عندنا نقص وعشوائية فى التفكير وكل حاجة منيلة

كلة بسبب المجلس الزفت العسكرى عشان بيلعبها صح وعرف العقول ماشية ازاى
%u0632%u0627%u0626%u0631
الي من سبقني في التعليق باللون الاحمر
المجلس العسكري زفت + شعب ليس عنده مباد ئ = خسارتك في البلد دي واذهب الي كللامبور هههههههههههههههه
%u0632%u0648%u0632%u0648
عيب قوى يازياد دى اساءت ادب وكمان كذاب كلنا سمعنا الفيديو كنت عامل نفسك زعيم وكمان شجاع فين الشجاعه دى انا نفسى اعرف مين اللى انتخبك وهل هم الان ندمانيين على انتخابك ولا موافقين على عدم الادب وعلى كل حال دى بيئة وانت بيئتك كده مش ح نقدر نغيرك ووالدتك موافقاك على كده مش بقولك دى تربية وان شاء الله ربنا ح يجعل ابنك يسبك وعلى العلن

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو زياد العليمى عضو مجلس الشعب بيقول المشير طنطاوى حمار فى مؤتمر حاشد ببورسعيد
بالفيديو والدة النائب زياد العليمى تعلق على ما حدث من ابنها تجاه المشير طنطاوى
بالفيديو : مصطفى بكرى يطالب المجلس بالتحقيق مع زياد العليمى لاهانته المشير
زياد العليمى :لم أسب المشير (فيديو)