نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيديو: توفيق عكاشة الطلبة بيعيرو ابني في المدرسة برمز البطة

تكلم المذيع المثير الجدل توفيق عكاشة ببرنامج مصر اليوم علي قناة الفراعين الذي يمتلكها وقال عكاشة بان ابني ابراهيم اشتكي ليا بان احد الطلاب قام بمعيرته وشتمه قائلا له يا فل يا ابن الفل وكما ذكر عكاشة بان قالو له ايضا ابوك شعاره البطه وفي انتخابات الرئيسه سيبقي شعاره الوزه وكما قال عكاشة بان هذه الشاب يعيير ابني اثناء الشرح في الفصل بالقول لهو يا فل حيث قام ابنه بضرب هذه الطالب حتي فصل من المدرسة علي حسب قول عكاشة وقال ايضا باننا لم اتدخل في هذه الامر واتمني انا تكون ادارة المدرسة سمعاني .ويذكر بان اسم ابنه ابراهيم وقال عكاشة بان ابراهيم معتنق الفكر بتاع باباه اعتناق كامل.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الفيديو

المقال "فيديو: توفيق عكاشة الطلبة بيعيرو ابني في المدرسة برمز البطة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميس نامى
والله يا جماعه انا لما سمعت الكلام ده من توفيق عكاشه فعلا بكيت واستغفرت ربنا وندمت على كل كلمه كتبتها فى حقه وحسيت ان انا مشتركه فى اللى حصل لابنه لان الموضوع لما يوصل لاذيه اسره ده مايرضيش حد حتى وان كان رب الاسره له اراء غريبه مثل توفيق عكاشه ..........وعلى فكره انا والله مش من الفلول .............ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا ..
Golen Tycoon
اهدي بقي يا توفيق وبطل فشر تعبتنا وانت دايما مع السلطة الله يرحم لمل كنت بتشكر في العادلي وكنت بتبوس ايدين صفوت الشريف احسن حاجة تعملها تقعد في بيتكم وتقفل القناة
جدة مصرية
والله يا جماعه انا لما سمعت الكلام ده من توفيق عكاشه فعلا بكيت واستغفرت ربنا وندمت على كل كلمه كتبتها فى حقه وحسيت ان انا مشتركه فى اللى حصل لابنه لان الموضوع لما يوصل لاذيه اسره ده مايرضيش حد حتى وان كان رب الاسره له اراء غريبه مثل توفيق عكاشه ..........وعلى فكره انا والله مش من الفلول .............ربنا لا تؤاخذنا ان نسينا او اخطانا ..
الغلطة مش غلطتك ولا غلطة غيرك ميس نامى علشان تلومى نفسك

الغلطة غلطة عكاشة نفسه وهو لم يحترم نفسه وولا اولاده

شكرررررررررااااا مصراوى
mrmoha
الراجل ده منافق بطريقه رهيبه وفعلا يستحق اللى جرا له وطبعا ولاده مثله فى التفكير والنفاق .
%u0632%u0627%u0626%u0631
معلش عامل الناس كما تحب ان يعاملوك انتى مبتحترمش خصوصيات احد ومبهدل كل الشخصيات المحترمة بالباطل يبقى يستاهل ومن اعمالكم سلاط الله عليكم وشكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
سجلات المدرسة كاملة - مدير المدرسة - المدرسين - التأخيرات - الإشراف - الطلبة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة : إبنى الأستاذ إبراهيم إنفصل من المدرسة بسبب البطة والوزة (فيديو)
شاهد بالفيديو توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين وقصة حرامى البطة