نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مساعد وزير العدل يحيل امينة الشهر العقاري بالجيزة على التحقيق

قام اليوم المستشار عمر مروان مساعد وزير العدل لشؤون الشهر العقاري والتوثيق بزيارة تفقدية لمقرات الشهر العقاري بالجيزة الا انه تلقى العديد من شكاوي المواطنين ضد امينة الشهر العقاري بالجيزة سعدية طنطاوي عبده التي تسببت في تأخير توزيع اوراق تأييد المترشحين لرئاسة الجمهورية بفروع التوثيق التابعة لمكتبها واتضح انها استلمت نماذج تأييد المترشحين يوم الخميس ولم توزعها في الوقت المناسب وعليه قرر المستشار مروان احالتها على التحقيق وسجل على اثر هذا القرار ارتياح لدى المواطنين بالجيزة

المقال "مساعد وزير العدل يحيل امينة الشهر العقاري بالجيزة على التحقيق" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميس نامى
يا ريت كل مقصر فى عمله ياخد جزاء رادع وخصوصا لو عمله كان متعلق بخدمه الجماهير ..........مشكور زاباتا على الخبر
د.عصام
يا ريت يكون فيه عقوبه فى القانون وهيا الضرب بالجزم اللى زى دى
د.عصام
د. عصام اتقي الله وعيب اللي بتقولة دة وعلما انا موظفة في الشهر العقاري وهذة المشكلة ليست دائما سببها الموظفين بل القيادات الوزارية العليا التي تعطي الاوامر بان يتم التصرف بشكل معين حتي لو اننا غير مقتنعين بها وعندما نخالفها او يحدث مشكلة يتملصوا من المسئولية بسهولة ويلقوها علي عاتقنا
وانت اللي عاوز الضرب بالجزمة يا جزمة
اخى او اختى الزائره انا اعتزر اذا كان ردى فيه بعض القسوه وطبعا مفيش عقوبه بدون اثبات بتحقيق بس انا اقصد لوفيه تقصير بجد وواضح لاننا اتاخرنا كتير وعايزين نمشى صح عشان البلد تنصلح فى كل المجالات والطب اولهم عشان نسلم البلد لاولادنا نظيفه بعد فتره كبيره من التدمير والانهيار ايام المخلوع. ثانيا اذا كنتى سبتينى فدا شيئ يرجع لاسلوبك وانا محبش انزل للاسلوب ده لانه تحت اوى واخيرا اللى اثبت تقصيرها وبيحاسبها عليه هوا رئيسها يا اما هيا غلطانه يا اما رئيسها ودا شيئ يرجعلكم
منار الزائرة :)
يا ريت يكون فيه عقوبه فى القانون وهيا الضرب بالجزم اللى زى دى
انا مع هذه العقوبة على ان يكون مقاس الحذاء 95
د.عصام
انا مع هذه العقوبة على ان يكون مقاس الحذاء 95
بلاش تبقى معاها وشوفى رد الزائره اللى فوق على نفس التعليق بتاعى ههههههههههههههههههههه واتفر جى اد ايه وصل بينا التدنى فى الحوار
منار الزائرة :)
بلاش تبقى معاها وشوفى رد الزائره اللى فوق على نفس التعليق بتاعى ههههههههههههههههههههه واتفر جى اد ايه وصل بينا التدنى فى الحوار
يا خبر ابيض
انا اسفة جداااااااااااااااااااااااااااا
جدااااااااااااااااااااااااااا
ايه اللى احنا فيه ده
حقك عليا انا يادكتور .... ده اكبر دليل على انهم بيختاروا موظفينهم ذوى مستوى معين فى الاخلاق
د.عصام
عارفه يا منار انا موش زعلان منها لانها واضح انها كده وتربيتها كده بس اللى مزعلنى انى عارف ان اى رساله من زائر لازم المشرفين بيراجعوها قبل ما تنزل وتتعرض يعنى معنى كده ان المشرفين نزلوها بدون قراءه او هما شايفين انها عادى هذا الحوار المتدنى؟. واخيرا اعتقد اللى كاتب الرساله دا عضو فى المنتدى ودخل تحت اسم زائر لانه اجبن من انه يكتب اسمه عليهاويواجه الاعضاء باسلوبه المتدنى ده لانه عارف كويس ان ده اسلوب واطى اوىوفى النهايه اشكرك منار على اعتزارك رغم انك ملكيش اى زنب وانا بشكرك على روحك دى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بشري سارة لموظفي الشهر العقاري وزير العدل يوافق على مساواة الموظفين بالشهر العقاري مالياً مع الخبراء والطب الشرعى
مساعد وزير العدل يكشف عن مفاجآت أزمة النائب العام