نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو مفيد فوزي يقف دقيقتين حدادا واعتراضا علي الفكر السلفي في مصر !!

بالفيديو الاعلامي مفيد فوزي مقدم برنامج حديث المدينة يقف دقيقتين حداد لانتشار الفكر السلفي في مصر,
حيث قام مفيد فوزي اثناء وجوده كضيف لبرنامج مصر الجديدة مع معتز بالوقوف دقيقتين حداد اعتراضا منه علي رفض السلفيين في البرلمان الوقوف حدادا علي البابا شنودة الثالث بابا الاسكندرية المتوفي اخيرا,
واكد مفيد فوزي ان حزب النور يعارض بتصرفاته اسمه, لانه ينشر الظلام وليس النور علي حد قول مفيد فوزي,

ثم اكد فوزي ان بعد رحيل البابا شنودة الثالث اصبح الاقباط عراة, حيث ان البابا شنودة كان قد ذكر ان البابا يجب ان يكون مثل "السباك" من حيث فتح ابواب التواصل مع الفئات المختلفة.

وحول رأيه في السباق الرئاسي الجاري عقده والذي تنافس فيه عدد كبير من المرشحين السياسيين وغيرهم صرح مفيد فوزي ان السباق اصبح (رطرطة) لان المواطنيين مازالت تعوزهم التربية السياسية وتصحيح الفهم الخاطئ للديموقراطية علي حد تعبيره.
ولذلك فمصر تحتاج في الوقت الحالي الي (دكر) كالرئيس السابق جمال عبد الناصر, او مثل الفريق احمد شفيق الان!!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الفيديو

المقال "بالفيديو مفيد فوزي يقف دقيقتين حدادا واعتراضا علي الفكر السلفي في مصر !!" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
شكررررررررررااااااااااااااا كرم فوكس
mrmoha
معادى للإسلام من زمان عشان بس العالم يعرف إن السلام الحقيقى بيكون من جانبنا الإسلامى وليس من الجانب الأخر
الشاطر حسن
أنا اختلف مع الاستاذ مفيد اللي عايز دكر أنا شخصيا عايز نتاية
REBEL
دقيقتين بحالهم !!!!!!!!

دا فاضى بقى وكسر الرقم القياسى ودخل الموسوعة كمان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو مفيد فوزى: محمود سعد بيمثل على الناس و التليفزيون لحس دماغه
بالفيديو: مفيد فوزي :لن ينصلح حال مصر بتنفيذ مطالب ميدان التحرير