نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو : اول ظهور لسعد الصغير بعد الحصول على 50 ألف توكيل ليعلن سحب أوراق الترشيح للرئاسه اليوم

بعد ان أنتشر على المواقع الاجتماعيه الفيس بوك وتويتر خبرا عن ترشيح المطرب الشعبى سعد الصغير نفسه فى الانتخابات الرئاسية القادمه وحصوله على 50 ألف توكيل ظهر المطرب سعد الصغير امس على قناة الحياة فى برنامج الحياة اليوم ليؤكد الخبر ويؤكد انه سوف يذهب اليوم الثلاثاء لسحب اوراق الترشيح
وبالحديث عن برنامجه الانتخابى سوف يقوم المطرب سعد الصغير باعطاء شقه لكل شاب وتوك توك مرخص كما ان العلاج سوف يكون مجانا للقضاء على البطاله وبهذا سوف نقضى على جرائم القتل والسرقه من أجل المال
واكد انه لن يترك الغناء حتى لو أصبح رئيسا للجمهوريه كما انه سوف يظل كما هو متواضعا وسوف يبقى فى شبرا التى تربى فيها
وانه يأمل ان يحالفه الحظ فى الفوز بالرئاسه كما حالفه الحظ فى الغناء

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وصل الان الى مقر لجنة انتخابات الرئاسة بمصر الجديده المطرب سعد الصغير وفى صحبته فرقة مزمار وطبل بلدي وعدد كبير من سيارات مؤيديه لتقدم أوراق ترشيحه للرئاسة

المقال "بالفيديو : اول ظهور لسعد الصغير بعد الحصول على 50 ألف توكيل ليعلن سحب أوراق الترشيح للرئاسه اليوم" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميس نامى
سعد الصغير يترشح لرئاسه مصر؟؟؟؟ياابنى عيب طيب مش تنتظر لما تكبر شويه؟؟؟؟؟
جدة مصرية
لنا الله

ولا اله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم

ادينا الصبر ياااااااااااااااااااااااااارب

شكرا جهاد
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا خسارة يا مصر والله قلبى بيتقطع علشانك وصل الحال يا مصريين انكم توفقو على الاستهزاء بحكم مصر
تعسا لتلك ديموقراطية
%u0632%u0627%u0626%u0631
تهريج سمك لبن تمر هندى ولسه يا مصر الى كان بيرقص خلف الراقصات سوف يكون رئيس جمهورية ام الدنيا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكلام ده بجد و لا انا لسه نايمة و بحلم
حسبى الله و نعم الوكيل
دول فاكرينها لعبة
abobkr2006
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
همسات مصريه
هيا الناس حصلها جنان ولا ايه ولا هوه عايز شهره اكتر من ورا خبر تقديمه للرياسه اصل ماينفعش اقول غير انه بيستعبط
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مش فاهمة والله اية بالظبط اللى بيحصل دى انتخابات رئاسية ولا تهريج واستهبال؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله يرحم النظام السابق حد كان يقدر يعمل كدة ايامه الدنياهيصه وليصة هم يبكى وهم يضحك
زائر محمد
بسم اللة الرحمن الرحيم انا ام شفت كتيرفى ايام حسنى مبا رك وكان رجال سياسى عمل اى كان ملوش لزمة طيب لوجى سعد مندلو فر سة يمكن يكان احس من كل الر ئسى الا ى جم واللة مع اى انسان هيعمل خير لو لد بلا دة واللة المو فق ام محمد احمد سيد العا شر من رمضان
%u0632%u0627%u0626%u0631
سعد حملته بحبك يا حمار اكيد مترشح لرئاسة حديقة الحيوان بس الناس مش فاهمة لا تظلموه هو ميقصدش رئاسة مصر اكيد ذي ما قلت عايز يمسك رئاسة حديقة الحيوان
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يسترها عليكى يا مصر وعلى شعبك
REBEL
اكيد النشيد الوطنى هيغيرة وهو اللى هيألفة ويلحنة بنفسة واى استقبال رئيس دولة تانية هيستقبلة هو والفرقة بتاعتة بدل الوزرا والمسئولين وهيكون ماسك مايك وبيقول سمعنى احلى سلام لاحلى رئيس دولة فى العالم وبكدا مهمتة انتهت
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام الوطني هيتغير من بلادي بلادي للكي حبي وفوادي الــــــــي بحـبك ياحمار
%u0632%u0627%u0626%u0631
حرام عليكوا عايزين تخدوا البلد على فين مفيش حد احسن من سعد الصغير عشان يقول بحبك يا حمار

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو : بعد ترشحه للرئاسه سعد الصغير يوزع الحشيش على المواطنين أمام لجنة الانتخابات
بالفيديو :بعد جمع 55 الف توكيل سعد الصغير يترشح رسميا لانتخابات الرئاسة
حلوانى يتقدم بسحب أوراق الترشيح لانتخابات الرئاسة
بالفيديو : أول ظهور لسعد الصغير