نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نوارة نجم لمحمد حسان : فين الفلوس اللى لمتها ..ياعينى على شقا الناس اللى راح

فى تدوينة لها على تويتر تعجبت نوارة نجم من موقف الشيخ محمد حسان من الأموال التى قام بجمعها بديلا للمعونة حيث كان الشيخ دائم الظهور والدعوة إلى هذه المبادرة وذلك للإستغناء على المعونة الأمريكة ولكن وبعد أن أعلنت أمريكا ان المعونة الأمريكية لمصر لم تنقطع ولن تنقطع وجهت نوارة نجم للشيخ محمد حسان هذه التدوينة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

(ايه حكاية الفلوس في البنك دي؟ يعني شايلينها لنا لما نكبر؟ ‎‫فين الفلوس اللي لمها الشيخ حسان.. ‪ هي مش المعونة جات خلاص؟ فين الفلوس؟ يا عيني على شقا الناس اللي راح.. وبيقولك الفلوس في البنك.. حاطينها لنا وديعة ومش حيفكوها الا لما نتجوز.. وولاد البجحة يقولوا: وانت بتسألي ليه؟ اذا كانوا اللي دفعوا ما سألوش.. اه والله ولاد الحرامية بيقولوا كده)

المقال "نوارة نجم لمحمد حسان : فين الفلوس اللى لمتها ..ياعينى على شقا الناس اللى راح" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011

انا بس عايز اسال سؤال
وجدي غنيم علشان اخطاء على البابا عملو له شغلانه ونيابة امن دوله وضبط واحضار مع انه خارج مصر
طب بنت الحشاش دي واخد في وشها اوي كده وما فيش حد عارف يلمها ليه كام مره على الشيخ محمد حسان والفاظ قذره وكام مره على عمر سليمان

sherif omar
ان الله يدافع عن الذين امنوا ان الله لا يحب كل خوان كفور
ISLAMAZ
عشان ترتاحى بس و تطمنى على شقا الغلابة
ده هدية مننا للشيخ محمد حسان
و ممكن كمان ندفعله قدهم 10 مرات و احنا مبسوطين

انما حاولى انتى و لا أبوكى تلموا أى حاجة من أى حد و شوفى كام واحد هيعبركم
عبد الرحمن 2011

فكره حلوه
حاولي كده يا نواره على الاقل تعرفي حجمك عند الشعب و تقدير الشعب للحشاشين

kawsar
ألا ان اولياء الله لاخوف عليهم ولاهم يحزنون
ربنا يشغلك فى نفسك يامضلمة
%u0632%u0627%u0626%u0631
كونك تنتسبي إلي الاسلام والاسلام منك براء لا أملك إلا أن اقول لك هدي الله والدك وأياك - واكرر ما قاله الأخ islamaz اننا قد أهدينا هذه الأموال له عن طيب خاطر وجعلها الله في ميزان حسناتنا - اما ميزانك انتي يا مسكينه فيكفيه ان توضع في صحائفه "إن الذين يحبون أن تشيع الفاحشة في الذين أمنوا لعنوا في الحياة الدنيا وفي الأخره"
منار الزائرة :)
عشان ترتاحى بس و تطمنى على شقا الغلابة
ده هدية مننا للشيخ محمد حسان
و ممكن كمان ندفعله قدهم 10 مرات و احنا مبسوطين

ههههههههههههههههه
يا عينى على الفرسة لو قرأت تعليق حضرتك
بس برضو لازم يرد الشيخ حسان على الكلام ده او اى حد بالنيابة عنه لان اسئلتها هتخلى فكر الناس يودى ويجيب
%u0632%u0627%u0626%u0631
نواره انا بقدر كفاح والدك وبقدر ثورتك بس لما كان معكم المنطق كان الناس بتعظمكم ولكن لما مشاعركم الكارهه للتيار الاسلامى هى اللى بتتكلم من غير منطق مش حتلاقى اى استجابه لكن لما توجدى المنطق مره اخرى وتنقدى نقد مستند لحقائق لاى تيار دينى او غيردينى ستعود الاستجابه والى ذلك اليوم ربنا يهديك
%u0632%u0627%u0626%u0631
البنت دي قذره دي اخلاق دي الفاظ اكيد ابوها علمها كده نفسي اعرف انت بتكلمي ليه بأسم مين خليكي في حالك احسن كتكم نيله مليتوا البلد
%u0632%u0627%u0626%u0631
هيا مين نورا ولا نوارا ايا يكن هذه لاتستحق الرد عليها من اسيادها فهي ينطبق عليها هذا القول

دع الكلاب تعوي والقافله تسير

هل يضر الجبال طنين الذباب
جدة مصرية
حنقول ايه غير ان ربنا يهديها لعمل الخير

بدلا من اثارة الفتن

شكررررررررررراااااااا استاذ
ostaz4u
ههههههههههههههههه
يا عينى على الفرسة لو قرأت تعليق حضرتك
بس برضو لازم يرد الشيخ حسان على الكلام ده او اى حد بالنيابة عنه لان اسئلتها هتخلى فكر الناس يودى ويجيب
بالفعل كلامك مضبوط أنا لست مع احد أو ضد أحد ولكن ليه دايما عندنا الناس فى مصر قبل ماتبدى رأيها فى أى كلام بتربط بين رأيها فى الكلام ورأيها فى الشخص اللى بيقول الكلام فبغض النظر عن نوارة نجم وماعليها إلا أن سؤالها منطقى جداااااااااا
ولازم يبقى فيه توضيح من الشيخ محمد حسان لأن فى الفترة اللى دعا فيها لجمع التبرعات إنتقده العديد من خبراء الإقتصاد ومنهم وزير الخارجية المصرى الذى أكد أن أمريكا لن تقطع المعونة عن مصر
shahendashopeer
بنت الحشاش دى لايصلح لها الا أن تعمل راقصة مع سعد الصغير ههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
علاء صادق يعاير نجيب ساويرس ويقول له هات الفلوس اللى عليك قبل ما تتكلم فى اى حاجه
نوارة نجم - صور نوارة نجم - التى سبت الشيخ محمد حسان
نص كلمة لأحمد رجب: أصل اللي بني مصر كان في الأصل حلواني
اللى عاوز يضحك يقراء نص الحوار اللى نشرته الشروق اليهوديه اللى بتقول مع كوفى كوجيا لا