نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عمرو اديب لـ عصام سلطان يعنى لازم أديهملك علشان تتكيف

قامت امس من خلالة المداخلة التليفونية التى اجريت من النائب عصام سلطان عضو مجلس الشعب ونائب رئيس حزب الوسط ببرنامج القاهرة اليوم مع الاعلامى عمرو اديب مشادة كبيرة على الهواء بينهما حيث تحول النقاش فيما كان يجرى امس بمختلف ميادين مصر من احتجاجات واسعة بعد صدور حكم ببراءة ابناء الرئيس المخلوع فقد قام عصام سلطان بمهاجمة اديب قائلا له " أنك راهنت على مبارك وأن رهانك طلع على فاشوش وأنك فضلت تصلح فى غلطتك لمده اربع شهور لكن هذه المره عايز يولع فيها قبل ماتبتدي وان مبارك وقع وأنت وقعت معاه يا عمرو " مما جعل اديب يشتاط غيظا ويققوم بالرد عليه
انه في كل مرة تحب تجرجرني للمشادات أنا مش أحمد شفيق يامحامي مجدي راسخ حما علاء مبارك وبتقبض منه، وأنت عايز تعمل فيها بطل وتطلع علي قفايا مشدداً "أنا مش أي مذيع ومصطفي بكري سبق وقالهالك ومعرفتش ترد ويعني لازم أديهملك علشان تستريح يعني لازم تتكيف" فرد عليه النائب عصام سلطان "إنك تهذي ياعمرو ومش عارف تتكلم ومصطفي بكري كداب زيك"
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "عمرو اديب لـ عصام سلطان يعنى لازم أديهملك علشان تتكيف" نشر بواسطة: بتاريخ:
yousri_2000
عمرو اديب انسان مش محترم وموقفه كان واضح من قبل الثورة والدليل عندما طرد من ميدان التحربر
ISLAMAZ
انا نفسى أول حاجة الاخوان يعملوها بعد تولى الحكم باذن الله
انهم يخلصونا من (كل) الاعلاميين و القنوات الفاسدة
لأن ده أول طريق الاصلاح باذن الله
زهير ابراهيم
انا نفسى أول حاجة الاخوان يعملوها بعد تولى الحكم باذن الله
انهم يخلصونا من (كل) الاعلاميين و القنوات الفاسدة
لأن ده أول طريق الاصلاح باذن الله
ههههههههههههههههههه
ماتقلقش هيعملوا اكتر من ده
ايتن
عمرو اديب وعكاشية يعتبروا عار ع الاعلام ومش محترمين

ثانكس
عبد الرحمن 2011

تديهملو ايه يا عمرو . دا هو عصام اللي ادهملك جاتك البلاء في الفاظك

ابويوسف الهندى
للاسف الاعلام ملئ بالفساد والكدب
ومن اشهر كدب الاعلام المصرى دعوة صاحب المقهى فى احد افلام حرب 6 اكتوبر الصبى بتوزيع الشربات على الجيران وزبائن المقهى مجانا رغم اننا كنا فى تمام الساعه 2 ظهرا وكنا فى 10 رمضان والناس صائمه

اعلام مضلل
ISLAMAZ
ههههههههههههههههههه
ماتقلقش هيعملوا اكتر من ده

هههههههههههه
طيب وانت عايزهم يعملوا و لا ميعملوش
زهير ابراهيم
هههههههههههه
طيب وانت عايزهم يعملوا و لا ميعملوش
هههههههههههههههههههههههههههههه
ردي للاسف ماقدرش اكتبه
MIDOMAS
عمرو اديب وعكاشية يعتبروا عار ع الاعلام ومش محترمين

ثانكس
فعلا يا تونة عمرو اديب ده انسان قليل الادب
بس عوكشة حبيبي
لأ
ده غطي علي عادل امام و محمد هنيدي
ما حدش له دعوة بعكشة
من غيره مش هانعرف نضحك
و كله بالورق و المستندات
ايتن
ههههههههه المخلوق عكاشة هو الوحيد اللي بيحسسني ان اسرائيل احتلت مصر خلاص وكلة بالمستندات لما هو معاة كل دا مش بيروح يقدم المستندات دي ولا هو فالح يطلعها ع القناة بس وبردوا مش محترم وكلة بالفيديوهات هههههههه
جدة مصرية
انسان غير مهذب الالفاظ

عكاشة مهذب عنه جدا وعلى الاقل مثقف

شكررررررررااااااااااا جميل
زيزو الاسكندرانى
المفروض من كده ان الواحد يفهم ان سلطان هو اللى عدل!!!!!!!!!!!!! والحقيقه انه لا خير فى الاتنين
moony2000
كل الناس والاعلاميين خصوصا بتزايد على بعض
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بصراحه و لا مقتنعه بعصام سلطان ولا عمرو اديب ولكن ربك الكريم يشاء يحصل موقف ما ويبان كل انسان ع طبيعته بس عمرو اديب احنا عارفين انه دائما مع التيار بس الغريب انك تلاقى عصام سلطان ضد التيار وده الظاهر ولكن يستفيد من التيار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنت الشاطى
على فكرة عمرو اديب انسان محترم فى تقديمه هو عشان بيقول الحقيقة اللى بتحصل يبفا مش كويس
سعدزغلول
ناس قال اديب محترم وناس قالت عكاشة مثقف
الى كل من قال ذلك
حسبنا الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
وهو فيه حد بياخد معلوماته عن الناس من المدعو عمرو اديب؟عصام سلطان راجل بصحيح علشان كدة عمرو اديب مش عاجبه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اهم شيىء لازم يكون عندكم علشان تخسوا ؟ لازم تعرفوه .
شاهد بالفيديو..عصام سلطان وهو يقلد عمرو اديب ويسخر منه فى اقوله وحركاته
عصام سلطان: لميس الحديدي وزوجها عمرو اديب يمتلكان 21 شقة في لندن
كان لازم يعني اشخط فيكو علشان تحدثوا المنتدى ؟