نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توفيق عكاشة:(ياض انت وهو خللو بالكوا من امي كويس امي يا كوتو موتو ) + تفاصيل نااااارية لعكاشة

في حلقة اليوم من برنامج مصر اليوم على قناة الفراعين والتي يقدمها الاعلامي توفيق عكاشة قال عكاشة ان هناك من يقومون بارسال رسائل تهديد لامه يهددون فيها بقتل عكاشة واولاده . و ( هنحرق قلبك على ابنك ) .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فكان رد عكاشة بطريقته المعهودة قال ( ياض انت وهو خللوا بالكوا من امي عشان لو امي نشتكوا دعوة لو بقت من نصيبك مش هيخلصك منها غير ربنا ، وهتبعتلها جواب تاني تقولها يا حاجة ابوس ايدك اعفي عني ،)
واضاف عكاشة الاخ مرسي اللي بتسموه رئيس جمهورية يا ( كوتوموتو انت وهو ) انا مش بعتبره رئيس اصلا اللي بيقول 25 يناير صححت الكثير هو مش مكسوف على دمه ؟؟
وقريب اوووووي القضاء هيعمل مع مرسي زي ما اتعمل مع بربيز مشرف والقضاء المصري هيقول كلمته ده انا كل يوم بكتب فيه بلاغ هو بشحمه ولحمه هو بشحمه ولحمه وحتى الان انا كاتب فيه 18 بلاغ.

المقال "توفيق عكاشة:(ياض انت وهو خللو بالكوا من امي كويس امي يا كوتو موتو ) + تفاصيل نااااارية لعكاشة" نشر بواسطة: بتاريخ:
haroon
ايوة ووقت المحاكمة لما يسالوك عن البلاغات ابقي قول زى ما قلت قبل كدة " لما القاضي سالك عن المستندات اللى بتتهم فيها الاخوان انهم ورا موقعه الجمل" رديت علية وقلت دا مجرد تحليل شخصي
REBEL
الجنة تحت اقدام الامهات فعلا ...............

%u0648%u0644%u064A%u062F
ربنا يشفى مكانك مستشفى العباسية وياريت تسال بشار هو عمر سليمان كان فى سوريا بيعمل اية مع حبيبة الاسرائيلى
منار الزائرة :)
طيب ما تقول للحاجة تدعيلك دعوتين يمكن ربنا يعفو عنك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل اغلاق قناة الفراعين والقبض على توفيق عكاشة لن تصدق ما فعله توفيق عكاشة
شاهد كلام عادل امام عن توفيق عكاشة ورد توفيق عكاشة عليه بكلمة واحدة لاترد ولاتصد. جااااااامد ياعكاشة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة : الخرفان اللي على النت ليتهم كبرت - وتصريحات غير عادية لعكاشة بعد عودته لن تصدقها !!
تردد قناة توفيق عكاشة الجديدة | برنامج توفيق عكاشة على تايم دراما