نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعرف على أسماء المتورطين فى احداث رفح بسيناء , منفذي الاحداث

نقدم لكم اسماء المتورطين فى احداث رفح بسيناء وذلك بعدما قامت القوات الاسرائيلية الاثنين بتسليم الجانب المصري 6 جثث من جثامين منفذي احداث سيناء واكدت مصادر من داخل مستشفي العريش ان الجثث جميعها متفحم ولايمكن التعرف عليها بالطرق العادية مؤكدين انهم سيجرون تحاليل للحامض النووي dna من اجل التعرف على اسماء المتورطين بشكل كبير فى احداث رفح بسيناء والتى راح ضحيتها 16 جندي مصري بدم بارد , وتسعى السلطات المصرية فى سباق مع الوقت فى تحديد هوية منفذي احداث رفح فيما اكدت مصادر لموقع اليوم السابع ان الجانب الفلسطيني سلم الجانب المصري اسماء المتورطين فى احداث رفح ويبدو ان الجانب الفلسطيني فى غزة استشعر الحرج لما حدث واجري تحقيقات داخلية لمعرفة التنظيمات التى قد تكون متورطة فى الاحداث
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فى الوقت ذاته تجول الرئيس محمد مرسي فى سيناء مع المشير طنطاوى وتناول طعام الافطار مع القوات المسلحة فى نادي القوات المسلحة بالعريش قبل ان يعود مرة اخري للقاهرة

وسيتم تحديث الموضوع بأسماء المتورطين فى احداث رفح والتى من المعتقد انها اطراف فلسطينية بالتعاون مع عملاء مصريين من داخل سيناء وهو الامر الذى يتوجب معه اعادة الامن بكامله الى سيناء

المقال "تعرف على أسماء المتورطين فى احداث رفح بسيناء , منفذي الاحداث" نشر بواسطة: بتاريخ:
NOURA 18

هههههههههههه كده يا اخي زعلت مننا الناس الي على الفيس !

شوف الراجل الي تحت متعصب ازاي ! (shabana)

يلا معلش ...

بس مش عايزة حد يفكر ان مافيش عنصر فلسطيني في الموضوع ..

وحابة اقول حاجة لأصحاب جملة اخونا الفلسطينيين ........

الي بيدبر لقتل اخويا المصــــري ده يبقى لا اخويا ولا احب اعرفه !

لما يبقى يحبني ويخاف عليا بجد ك مصــــري ابقى ساعتها ممكن اقول عليه اخويا ...

انا عن نفسي ماليش اخوات غير مصـــريين .. ومش عايزة يكون ليا اخوات غير مصـــريين !

ده طبعا مع احترامي للفسطينيين المحترمين الي شوفت منهم كتييير و بيحبوا مصر بجد ..

وللعلم والله انا اكتر صاحبة معايا دلوقتي فلسطينية !

زهير ابراهيم

يلا معلش ...

انا عن نفسي ماليش اخوات غير مصـــريين .. ومش عايزة يكون ليا اخوات غير مصـــريين !

ده طبعا مع احترامي للفسطينيين المحترمين الي شوفت منهم كتييير و بيحبوا مصر بجد ..

وماحدش يقدر ينكر عليكي الحق ده
والا فهو مش مصري
mezo80

يلا معلش ...

ياريت ميكونش ليكي اصحاب مصريين كمان لان الموضوع بيقول ان فية عملاء مصريين ولا احنا بقينا ناخد اللي علي مزاجنا ونسيب اللي مش علي هوانا
%u0627%u064A%u062A%u0646
اكثر ناس عاشر فلسطنين انا تعرفوا بيقولوا ايه ايش درتولنا يا مصريين ليش ما تحاربوا وترجعوا لنا ارضنا فلسطين ولما اقول لهم المصريين دخلوا حروب كتير علشانكم ماتوا وادفنوا بالحياه وعاشوامعزبين اسرى فى سجوداليهود اسرى حرب وسيناء راحت مننا من جراء الحرب علشنكم واقتصادنا راح وتفشى الفقربسبب الحروب وليه ما تلمواا للدول التانيه العربيه يحربوا معاكم قالو لالالالالاهمه الفلوس وانتو تحاربو ا بارواحكم--ولا تعليق سوى لما الفلسطينى اللى فى جميع دول العلم يبقى يحب يرجع بلده ويحررها وقتها افكر برجوعهاال-فلسطينى اغنى ماديا الفلسطينى يتملك باى بلد الفلسطينى لن يرجع لفلسطين ختى لو حررت لن يرجع كفايه بقى دم وجهل مش مستعدين نحارب علشان فلسطين والفلسطينى بدول الغلم يتكيف ببيته جنب عائلته ويتفرج بالتلفزيون احنا بنحارب ونوت غلشان مين---الرئس اللى يقرر الحرب هوه واولاده اول ناس ييدخلوا الميدان ويموتوا كمان هيه دى الوطنيه مش صوت وخطب وبس لا يتاجر بارواحنا اولاد الرس واتباعه اولا ----حتى لو معاهم جنسيه امريكيه ----ايه مش مسلمين ابدا بنفسك اولا ده الاخ فى عيله واحده بيشوف مصلحته اولا وبعدين ولاده وبعدين اخوه كفايه كل يوم ناس بتموت على حدودنا من جرااء فلس طين الفلسطنيين اللى باكى على فلسطين الجبه مفتوحه يروح يستشهد يلا على الحدود ولا ساعه الجد الروح غاليه
amira87
مهو زى ما فى مصريين خونه عملاء لاسرائيل وامريكا واولهم توفيق عكاشه فى بردو جماعات فلسطينيه خونه بايعين فلسطين لليهود بردو واللى بيحركهم الايادى الصهيونيه والموساد يعنى من الاخر احنا والفلسطنيين دم واحد وعدو واحد واحنا الاتنين اللى متضررين من اللى حصل والمستفيد الوحيد هى اسرائيل قتلت جنودنا وهى تعشق الدم المصرى المسال وثانيا خنقت وقفلت المعابر على اهل غزه من بعدما شموا نفسهم شويه واصبحوا بنى ادمين وهذا لا يرضيها ابدا وثالثا ان تظهر انهم القادرون على حمايه الحدود وهم الاقوى .......ياريت بقى نفهم ونعرف ان اخواتنا فى غزه متضررين جدا دلؤتى لان اتحبسوا تانى ولا اكل ولا شرب ولا وقود بيدخل لهم ...لهم الله...

يلا معلش ...

amira87
اؤكد لحضرتك ان لو حصل حرب هيكون الريس واولاده اول المحاربيين لانهم يتمنوا الشهاده وكمان لانهم مسلمين من النوع اللى يتمنى يحرر الاقصى اصل المسلمين انواع منهم نوع عمال بيسب فى حماس واهل غزه وبيبعد الشبهه عن اليهود اللى طول عمرهم بيقتلوا فى الجنود اللى ع الحدود سواء ايام المخلوع او بعدها....ثم بيتهيألى اى مسلم بجد لو ناداه المنادى للجهاد لتحرير الاقصى لن يتأخر ثانيه واحده......وبعدين حضرتك ما تقلقش مفيش حروب ولا حاجه لان الاقصى هيتحرر على ايد مسلمين يعشقوا الشهاده مش مسلمين قاعدين فى بيوتهم ونازلين تكسير فى مجاديف تطبيق الشريعه وعمالين يلفقوا ويلصقوا التهم بالاسلاميين ودول بيتهيألى لسه ما جاش اوانهم
اكثر ناس عاشر فلسطنين انا تعرفوا بيقولوا ايه ايش درتولنا يا مصريين ليش ما تحاربوا وترجعوا لنا ارضنا فلسطين ولما اقول لهم المصريين دخلوا حروب كتير علشانكم ماتوا وادفنوا بالحياه وعاشوامعزبين اسرى فى سجوداليهود اسرى حرب وسيناء راحت مننا من جراء الحرب علشنكم واقتصادنا راح وتفشى الفقربسبب الحروب وليه ما تلمواا للدول التانيه العربيه يحربوا معاكم قالو لالالالالاهمه الفلوس وانتو تحاربو ا بارواحكم--ولا تعليق سوى لما الفلسطينى اللى فى جميع دول العلم يبقى يحب يرجع بلده ويحررها وقتها افكر برجوعهاال-فلسطينى اغنى ماديا الفلسطينى يتملك باى بلد الفلسطينى لن يرجع لفلسطين ختى لو حررت لن يرجع كفايه بقى دم وجهل مش مستعدين نحارب علشان فلسطين والفلسطينى بدول الغلم يتكيف ببيته جنب عائلته ويتفرج بالتلفزيون احنا بنحارب ونوت غلشان مين---الرئس اللى يقرر الحرب هوه واولاده اول ناس ييدخلوا الميدان ويموتوا كمان هيه دى الوطنيه مش صوت وخطب وبس لا يتاجر بارواحنا اولاد الرس واتباعه اولا ----حتى لو معاهم جنسيه امريكيه ----ايه مش مسلمين ابدا بنفسك اولا ده الاخ فى عيله واحده بيشوف مصلحته اولا وبعدين ولاده وبعدين اخوه كفايه كل يوم ناس بتموت على حدودنا من جرااء فلس طين الفلسطنيين اللى باكى على فلسطين الجبه مفتوحه يروح يستشهد يلا على الحدود ولا ساعه الجد الروح غاليه
NOURA 18
ياريت ميكونش ليكي اصحاب مصريين كمان لان الموضوع بيقول ان فية عملاء مصريين ولا احنا بقينا ناخد اللي علي مزاجنا ونسيب اللي مش علي هوانا

انت صح .. وما باقولكش حب المصري الخاين لبلده !!

لو تلاحظ كلامي كله هيوضحلك ان الناس كلها مش واحد !

لما يبقى الي بيعمل كده من ابن بلدي اجيبه وادوس على راسه .....

بس ماتجيش يا ناكر الجميل تتمسكنلي من ناحية وانت في ايدك سكينة من ناحية تانية

ولا انت شايف ايه ؟!

NOURA 18

والله شكل حضرتك متغرب ! لان اكتر ناس عارفينهم واتعاملوا معاهم الي متغربين !

وفعلا كلامك .. ما شاء الله تعالا شوفهم في دول الخليج !!!

دول حاجة والي جوة فلسطين المحتاجين حاجة تانية طبعا ...

واه ما احاربش عشان بلد تانية مش عارفين يتوحدوا في ما بينهم

انتوا اتوحدوا انتوا الاول وبعدين تعالا قولي احارب ( فتح وحماس )

طب ما حماس حلوة اهي وعندها اسلحة وجامدة ! ما بتقفش ضد اسرائيل ليه ومابتحاربهاااش هي ليه !!

mezo80

انت صح .. وما باقولكش حب المصري الخاين لبلده !!

لو تلاحظ كلامي كله هيوضحلك ان الناس كلها مش واحد !

لما يبقى الي بيعمل كده من ابن بلدي اجيبه وادوس على راسه .....

بس ماتجيش يا ناكر الجميل تتمسكنلي من ناحية وانت في ايدك سكينة من ناحية تانية

ولا انت شايف ايه ؟!

زي ما انتي بتقولي ان الناس كلها مش واحد

لية بعد كدة ترجعي تقولي بس ماتجيش يا ناكر الجميل تتمسكنلي من ناحية وانت في ايدك سكينة من ناحية تانية

ومعني الجملة انك عممتي علي جميع الفلسطينيين

زي ما فية مصري خاين وبيبع بلدة علشان الفلوس فية في جميع الجنسيات الخونة بس المهم اننا منعممش
NOURA 18
زي ما انتي بتقولي ان الناس كلها مش واحد

لية بعد كدة ترجعي تقولي بس ماتجيش يا ناكر الجميل تتمسكنلي من ناحية وانت في ايدك سكينة من ناحية تانية

ومعني الجملة انك عممتي علي جميع الفلسطينيين

زي ما فية مصري خاين وبيبع بلدة علشان الفلوس فية في جميع الجنسيات الخونة بس المهم اننا منعممش

لا ابدا .. مافيش في الجملة دليل على اني بعمم ..

انا اتكلمت فقط على ناكر الجميل !

انت عايز تغلطني وخلاص ولا ايه =) !

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تعرف على اسماء شهداء احداث رفح بسيناء الان
تعرف على أسماء منفذي عملية رفح ومن هي الجماعة المتورطة بالحادث؟
تعرف على اسماء المصابين والشهداء فى احداث رفح بسيناء 6/8/2012
حامد عبد العاطي حكاية مؤلمة لشهيد احداث رفح بسيناء , تعرف عليها