نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مصطفى بكرى يهاجم محمد أبو حامد ويطالبه بأن يعبد الهرم

هاجم مصطفى بكرى النائب السابق فى مجلس الشعب المنحل زميله النائب محمد أبو حامد وذلك على خلفية تعليقه بأن الهرم اهم من المسجد الأقصى وقال بكرى فى تصريحات لبوابة الوفد (هذا الأمر مرفوض فتلك التصريحات إهانة للدين الإسلامي فكنت اتمنى ألا يتحدث أبو حامد في أمور دينه بهذا الشكل ولا يصح أن يقول هذا الكلام لذا عليه أن يتحدث فقط في الأمور السياسية ويبتعد عن الدين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الهرم أثر حضاري ولكن المسجد الأقصي هو أولى القبلتين وثالث الحرمين وإذا كنت تساوي بين بيت من بيوت الله وبين الهرم وتعتبر أن الهرم أكثر قدسية فاذهب واعبد الهرم)
ومن المعروف أن محمد أبو حامد ومصطفى بكرى هم من أشد مهاجمى الإخوان المسلمين

المقال "مصطفى بكرى يهاجم محمد أبو حامد ويطالبه بأن يعبد الهرم" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
وقعوا ف بعض

ثانكس ..............
nervana500
الطيور علي اشكالها تقع وللاسف كل يوم في مصر بتظهر حرميه كتير
وعلي قفي من يشيل
القاهر9
مصطفى بكري آخر الرجال المحترمين.
زهير ابراهيم
وقعوا ف بعض

ثانكس ..............
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
دودو مون
مين هو ده اللي بتقول عليه اخر الرجال محترمين ينهار ابيض فيه حد لسة لحد دلوقتي مفهمشي مصطفي بكري والله انا مش مصدقة الاتنين اللي وقعوا في بعض دول شبه الحكمة التي تقول اذا اختلف اللصوص ظهرت الغنيمة الاخ مصطفي وجد ان الشعب رافض تماما لمهزلة 24 خاصة بعض القرارات التي اصدرها الرئيس ولاقت ترحيب الجميع فقال انا كده هاغرق فتلون زي عادته وتراجع عن اللي قاله واللي مش مصدق يرجع لكلام مصطفي بعد اعلان فوز د مرسي بالانتخابات
هيشوف السواد اللي جوه البني ادم ده دي وصلت انه لمح بشكل واضح لتزوير الانتخابات وقال انه عنده معلومات ان الحرس الجمهوري كان متوجه لمقر شفيق لتامينه ومهموش ان الناس تاكل بعضها حتي
دودو مون
عموما تصريحه ان الهرم اقدس من الاقصي طبيعي عبدة المال والسلطة هو ده تفكيرهم بالضبط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مصطفي بكري يهاجم محمد ابو حامد بقوة لو الهرم اكثر قدسية من المسجد الاقصي اعبده
النائب مصطفى بكرى مصطفى بكرى يقدم معلومات جديدة للأموال العامة تؤكد إنفاق مليون و709 آلاف على "شبكي