نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اربح من ادسنس 40 دولار يوميا

ياجماعة انا واقع في مشكلة كبيرة مع ادسنس انا عندي حسابي في ادسنس بقاله اكتر من سنين وشغال كويس قوي قوي
انا من كام يوم عملت حساب تاني في ادسنس باسم احد اقاربي
المهم جوجل قفلي الحسابين مع العلم ان جوجل بتقول ممكن يكون ليك حساب اخر باسم مختلف
المهم انا عندي مواقع اجنبية و عربية كبيرة وبتجيب ربح كويس قوي قوي من ادسنس فطبعا حرام الفلوس دي تروح ، انا حاليا براسل جوجل بالمشكلة
مطلوب من اي شخص بالمنتدي يكون لديه حساب ادسنس شغال ومفعل ومفيهوش مشاكل انننا نتشارك باني اتفق معاك اني تديني كود ادسنس بالمقاسات اللي هقولك عليها واحطه في اكبر المواقع ليا وطبعا هتشوف الترافيك بنفسك انا هحط الكود في موقع واحد بيجيب تقريبا 40 دولار في اليوم ، ترافيك اجنبي من محركات البحث ترافيك من دول امريكا وكندا و المانيا
المطلوب منك انك تديني كود ادسنس و انت هتديني 75% من الارباح وانت 25% وطبعا هنتفق ازاي اضمن انا حقي
هتقولي النسبة دي قليلة هقولك تقريبا 40 دولار يوميا في 10 ايام بس يعني 400 دولار نسبتك انت 100 دولار وطبعا انا عارف ان ال 100 دولار دي فيه ناس كتير بتعملها في شهرين تلاتة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المطلوب من الأعضاء الموافقين يكتبو ردود فيه عروضهم مثلا نسبة كام وازاي اضمن حقي يعني مثلا تبعتلي يوم بيوم او ماشابه
فيه ناس هتشك ان الضغطات ممكن تكون غير شرعية ااكدلك ان ترافيك طبيعي جدا جدا ونسبة النقر الي الظهور لا تتعدي 5% في الموقع ده
ياجماعة ارجوكم بسرعة انا ضاع عليا ارباح النهاردة كلها لان الحساب اتوقف امبارح
بكرر مرة تانية : الحساب بقاله اكثر من سنتين وتم السحب منه مرات كتير قوي وعندي صور للحساب محتفظ بيها فيها ترافيك الموقع ده بس وفيها المبالغ اللي سحبتها والحساب تم تعطيله لاني فتحت حساب تاني من نفس الجهاز من كام يوم يعني مش عشان ترافيك غير شرعي ولا اي حاجة

المقال "اربح من ادسنس 40 دولار يوميا" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الشعر
ابعت لينك الموقع
///////////////////////////////////////////////////////////////
kaledalsukni
انا موافق اخي لاكن انا من الاردن
lahmeur06
أخي مستعد اشارك معك وبينسبة تريد المهم يكون الموقع مش مخالف لدسنس وشكراً
hy99dz
السلام عليكم
معلومات اكثر عن الموقع من فضلك
guitar1007
الموقع طبعا غير مخالف لادسنس , مطلوب الناس تكون من مصر
ضع ردك او راسلني برسالة خاصة
guitar1007
معلومات عن الموقع
الموقع باللغة الإنجليزية مقالات غير منسوخة (مقالات حصرية ) في اكبر شرائح جوجل دفعا (اغلي سعر للضغطة )
الموقع لا يوجد به اي شبهه للسبام او ضغطات غير شرعية
من الأخر انا عارف ان جوجل مستحييييل تقدر تضحك عليها ،مطلوب من الاعضاء اللي موجودين بمصر فقط ان يضعو ردود
او يراسلوني برسالة خاصة
zapata
معلومات عن الموقع
الموقع باللغة الإنجليزية مقالات غير منسوخة (مقالات حصرية ) في اكبر شرائح جوجل دفعا (اغلي سعر للضغطة )
الموقع لا يوجد به اي شبهه للسبام او ضغطات غير شرعية
من الأخر انا عارف ان جوجل مستحييييل تقدر تضحك عليها ،مطلوب من الاعضاء اللي موجودين بمصر فقط ان يضعو ردود
او يراسلوني برسالة خاصة

لا اعتقد انك ستجد من يشترك معك بالموقع لسبب واحد وهو أن جميع الناشرين يحافظون على حساباتهم الشخصية من اين ستضمن لهم بان موقعك غير مخالف لقوانين ادسنس يجب ان تضع رابط الموقع لنتفحصه ونتأكد من أنه مطابق لسياسة جوجل ادسنس .
hema4ever
انا عندي حساب ف ادسنس

لكن لسه فاضلي 3 اشهر عقبال ما محاولات الكود تخلص وكمان شهر علشان افعل بالبطاقه

هههههههههههههههههههههههههههه

الحساب لسه قافله من اسبوعين للاسف
guitar1007
فيه عروض كويسة جدا وصلت ارجو من اللي عنده حساب شغال ويكون استلم منه يراسلني برسالة خاصة
midohany30
انا موافق انى اشاركك ارجو مراسلتى على الخاص
[email protected]
ياريت تكون جاد فى كلامك
لانى جاد جدا فى كلامى
ارجو اضافتى على الياهو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
Thumbs up حصري..البديل الجديد لجوجل ادسنس...اربح يوميا 20-50 دولار عن طريق هذه الشركه+اثبات دفع
اربح يوميا من 20 الى 50 دولار يوميا باذن الله