نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو..صفوت حجازى:مايشرفنيش اتكلم معاكم ويغلق التليفون فى وجه مذيع النيل بعد ان قال من يطالب باسقاط الرئيس فهو خائن

الشيخ صفوت حجازى فى مداخلة تليفونية مع قناة النيل للاخبار يقول الدكتور محمد مرسى قدم كل مالديه من فرصة للحوار مع المعارضة والموجودين فى التحرير ليسوا كل الشعب المصرى ويتبقى الشعب المصرى يقول كلمته فى صندوق الانتخابات يوم الاستفتاء على الدستور وليس من حق احد ان يتكلم باسم الشعب المصرى والدكتور محمد مرسى هو الشخص الوحيد الذى يملك الشرعية من هذا الشعب الان ومن يطالب باسقاط الرئيس محمد مرسى الرئيس الشرعى لمصر والذى جاء عن طريق صندوق الانتخابات فهو خائن ومن يريد ان يتحاور فلياتى ويتحاور ثم يقاطعه مذيع قناة النيل لانه قال كلمة خائن فيرد الدكتور صفوت حجازى انا حر اقول الى انا عايزه وميشرفنيش انى اتكلم معاكم ثم يغلق التليفون فى وجه مذيع قناة النيل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو..صفوت حجازى:مايشرفنيش اتكلم معاكم ويغلق التليفون فى وجه مذيع النيل بعد ان قال من يطالب باسقاط الرئيس فهو خائن" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو صفوت حجازى يكشف كذب محمود سعد عالهواء ويعترف بكذبه ويقول احنا كذابين وانا زبالة وتحدث مشادة ويغلق الهاتف فى وجه
صفوت حجازى ينفعل على مذيع قناة النيل ويقول (أنا أقول اللى أنا عايزه ومايشرفنيش الكلام معاكم)
بالفيديو مذيع النيل للاخبار يصف اسلوب صفوت حجازى بغير المهذب
بالفيديو : الداعية صفوت حجازي يطالب بمقاطعة رجل الاعمال نجيب ساويرس وحزبة وشركاتة