نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو...ابواسلام لعمرو اديب: ياواد يادكر بطل هبل وهجص ...انا مستعد اروح فيك السجن

الشيخ ابواسلام صاحب قناة الامة فى فيديو له يعلق على كلام الاعلامى عمرو اديب بخصوص حادث البدرشين حيث قال له ابواسلام ياواد يادكر واكد الشيخ ابواسلام ان عمرو اديب وظيفته التهبيل ومافعله قلة ادب وتهجيص واضاف ابواسلام اقسم بالله العظيم انى انا مستعد اروح فيك السجن ومش حسمح لمحامى يدافع عنى وعيب الكلام الى بتقوله ويقول له ايضا انتوا مش حاسين انتوا مين انتوا مش حاسين بخيانتكم انتوا مش حاسين انكم متمرين على البلد ومش حاسس ان قناتك خطا وماتفعله خطا ..معقولة كل ده وانتوا مابتحسوش لم نفسك شوية ياعمرو وبطلب منك توقف ما تفعله وهو علشان الرئيس محمد مرسى رجل متسامح ويسكت عن حقه تقوم تتطاول عليه ويضيف ابواسلام خلى واحد غيرك يتكلم يكون بيخاف ربنا وبياكل حلال وقاله ايضا اننا ممكن ننتقد محمد مرسى بس اول شرط علشان ربنا يتقبل مننا اننا نكون متطهرين فانا لا اتكلم فى البرنامج بتاعى الا واكون متوضا لانى ممكن اموت وانا بتكلم ويقول ان صحفى واعلامى وكنت كمان اعلامى بس انا رجعت للحق
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو...ابواسلام لعمرو اديب: ياواد يادكر بطل هبل وهجص ...انا مستعد اروح فيك السجن" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو..ابو اسلام لعمرو اديب ياراجل عيب اختشى يا كتكوت يا فرخة مبلولة...حفضحك واجرسك
مشاهدة طرد عمرو اديب من ميدان التحرير,بالفيديو طرد المتظاهرين لعمرو اديب من ميدان التحرير