نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو..ابو اسلام لعمرو اديب ياراجل عيب اختشى يا كتكوت يا فرخة مبلولة...حفضحك واجرسك

ابواسلام على برنامج حزب الله فى قناة الامة ينتقد عمرو اديب على تصريحاته امس بخصوص قطار البدرشين ويقول ابواسلام ياراجل عيب اختشى يا كتكوت يا فرخة مبلولة عيب ياعمرو ويضيف ابواسلام تعرف انا بقى والله العظيم قسما بالله لورحت فيك فى ستين داهين مش حجيب حد يدافع عنى بس انا حفضحك واجرسك هو انت فاكر نفسك مواطن صالح هو انت بتتكلم كلمة طيبة فى حق الوطن اصلا ازاى يكون ليك حق على رئيس الجمهورية ده انت ياعمرو كتلة من الخسارة على الوطن وانت كتلة من المؤامرة على مصلحة الوطن وانت مش بتشوف غير الخطا وبس ولكن الخطا عندك ياعمرو هو الصواب عندنا يعنى انت لولقيت ناس بتصلى حتعتبر هذا خراب ولقيت ناس بتزنى حتقول دى مصر الحلوة وقال له ابو اسلام هل تجروؤ ان تتكلم او تنتقد راقصة او ممثلة اتحداك ان تفعل ذلك
رئيس وزراء مصر يجب ان يتم وضعه فوق الرؤووس لانه قبل المنصب فى ظروف صعبة والى يقبل يكون وزير معاه يبقى اسد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "بالفيديو..ابو اسلام لعمرو اديب ياراجل عيب اختشى يا كتكوت يا فرخة مبلولة...حفضحك واجرسك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو...ابواسلام لعمرو اديب: ياواد يادكر بطل هبل وهجص ...انا مستعد اروح فيك السجن
مشاهدة طرد عمرو اديب من ميدان التحرير,بالفيديو طرد المتظاهرين لعمرو اديب من ميدان التحرير