نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مضحكه جميله جدا - نكت تموووت من الضحك

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

لكل اعضاء وزوار منتدى نجوم مصريه النهارده جيبالكم شويه نكت جميله جدا مضحكه يالا شفوها عشان تنبسطوا وتفرفشوا وتضحكوا معانا واليكم اجمل واروع النكت يارب تنال اعجابكم

واحد واقف فوق كوبري قصر النيل وعمال يقول 32 , 32 , 32 ,.... فواحد سألو ايه 32 دي قالو بص كدة من فوق الكوبري اول ما بص راح زقو وقال 33

واحد سعودي طلعلو عفريت قالو اتمنى امنية قالو انا عايز كوبري ما بين مصر والسعودية عشان كل ما اعوز اروح هناك يبقى سهل قالو يا عم شوف امنية سهلة كوبري ايه وبتاع قالو خلاص انا عايز ابقى زكي اوي زي المصريين كدة قالو طيب تحب الكوبري رايح بس ولا رايح جاي

اتنين بيحششو عند الهرم فواحد بيقول التاني تعرف ان الفراعنة قعدو سنين يبنو في الاهرامات التاني قالو يا راجل ليه كدةقالو كل ما يرصو حجرين يجي البوليس ياخدهم

أانا عايز اشوف مرور لغايت ما اتحول

• مرة واحد كل ما يشوف البرق يضحك ليه؟ عشان يطلع حلو في

صعيدى فى الجيش بيقول لعسكرى زميله فى الحرب :انت من دشنا؟ قال له لا .. راح ضربه بالنار وقال له تبقى من ديش العدو

مرة واحد صعيدي عايز ينتحر من
الدور العاشر نط من الدور الخامس مرتين
واحد كان عنده قمل كتير فى شعره فراح للدكتور عشان يشوفله علاج فقاله حط تلج على شعرك عشان
القمل يسقع ويموت فعلا عمل المأمل كده وتانى يوم سمع الامل بيقول ياه ديه كانت عاصفه تلجيه شديده جدا لكن الحمد لله محدش مننا مات خالص
راح المأمل تانى يوم للدكتور عشان يشوفله حل فقاله اركب موتوسيكل بسرعه كبيره جدا عشان الهوا يوقعهم وفعلا عمل كده لكنه تانى يوم سمع الامل بيقول ياه كانت فيه رياح شديده جدا بس محدش حصله حاجه
زهق المامل وراح للدكتور اخر مره فقاله الحل الوحيد انك تحط راسك فى راس واحد مامل تانى والامل الى عندك وعنده يحاربوا بعض فعمل كده وتانى يوم سمع الامل بيقول ياه كانت حرب شديده جدا وانتصرنا واسرنا 400 امله جديده
واحد صعيدي جابو لو قفل كبير اوووووووووي قالهم
يا بوي
جابو قفل صغير شويه قالهم يا خوي
واحد ساعاتى يهودى ابنه مات فقرر ينشر نعى وراح للجريدة وسأل عن سعر النعى فقالوا
سطرين بخمسة جنيه وأربعة أسطر بعشرة جنيه فقال : ماينفعش سطر واحد فقالوا لأ فقال اكتبوا كوهين ينعى ولدة ويصلح ساعات
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مسطول عنده بغبغان وهوه قاعد يحشش راح البغبغان اكل الحشيش فالمسطول اتغاظ وراح
حابس البغبغان فى عشة الفراخ .. البغبغان لقى الديك رايح جى يبصله بصه اعجاب ... البغبغان قاله ... بقولك ايه انا جى فى مخدرات مش فى اداب
مرة واحد كان ماشى مع مراتة واحد عاكسها فقالها زوجها لو شافوكى فى الهند كانوا
عبدوكى قالت لية يا حبيبى شيفينى ملاك قال لها لا بقرة
واحد بلدياتنا اشتري ساعة اشتغلت معاة اول يوم كويس وبعد كدة وقفت منة فراح للساعاتي علشان
يصلحها فتحها الساعاتي فلقي فيها دبانة ميتة فقالة البركة فيك السواق مات
مرة واحد عربجى , الحمار بتاعه مش عايز يمشى , عمال يقوله شــــى حـــــا , والحمار
مش راضى يمشى .قام العربجى قاله شـــى لاجيبلك ديــب ياكلك .قام طلعله ديـــب وقاله هاااااااا . العربجى قاله ايه محدش بيهزر مع الحمار بتاعه ولا ايــــه
جماعة بلديتنا حبوا يعملوا مزرعة فراخ مرة زرعوا الفراخ بمنقارها الفراخ ماتت المرة التانية
زرعوها برجليها الفراخ برده ماتت قاموا بعتوا لقريبهم العالم
فى بلاد برة فقالهم: ابعتولي عينة من التربه احللها
واحد بلديتنا سافر بره بعتوله برقيه ارجع فورا يوجد امر خطير رجع على اول طياره قابل
اخوه الكبير فى المطار تعبان وحالته حاله ودقنه طويله قاله فى ايه طمنى ابويا جراله حاجه راح مطبطب عليه وخده فى حضنه وركبوا العربيه لقا اخوه الثانى فى السياره تعبان وحالته حاله ودقنه طويله قاله فى ايه طمنى ابويا جراله حاجه راح مطبطب عليه وخده فى حضنه سافروا لقا اخوه الثالث على باب البيت تعبان وحالته حاله ودقنه طويله قاله فى ايه طمنى ابويا جراله حاجه راح مطبطب عليه وخده فى حضنه دخل على ابوه فى السرير لقاه نائم تعبان وحالته حاله ودقنه طويله قاله فى ايه طمنى يا ابويه انت كويس رد عليا راح ابوه قاله يا حسنين وديت ماكينه الحلاقه فين
ابو العربى طيار مبيعرفش يسوق فى يوم طلع سفريه بالطياره وهو ماشى بالطياره بيقول
فى الميكرفون ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح الشمال ولع وان شاء الله هنوصل بالسلامه بعد خمس دقائق بيقولهم ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح اليمين ولع وان شاء الله هنرجع بالسلامه بعد شويه بيقولهم ابو العربى يكلمكم وهو راكب البرشوت ويقول لكم ان الاعمار بيدى الله
بيقولك مرة واحد صعيدى سافر امريكا علشان يشتغل ف جه اول ما نزل من الطيارة وبيعدى الطريق خبطه واحد
امريكى بالعربية الامريكى فصعب علية الصعيدى قوى فأعطى لة 50الف جنية راح الصعيدى قال ارجع بلدنا بقى فرجع الصعيد وقعد بقى يحكيلهم فى البلد ويقولهم انا عربية خبطتنى ومش عارف اية وبتاع ف جه الواد ابنه سمعه فراح نزل امريكا ووقف قدام القطر وقاله تعالى يا ابو الملايين
مرة 2 مساطيل راحو يلعبوا بلياردو واحد منهم طلع
فوق الطرابيزة وقال انا الجون
ليه في الصعيد الحمار بيسبق الحصان علشان
بيلعب على أرضه و بين جمهوره
مرة واحد صعيدى راح حديقة الحيوان راح مدخل راسة جوه قفص الاسد راح الحارس
بتاع الحديقة طلع جرى عليه وقاله اييييه يا بلديتنا راح الصعيدى قالة
متخافش ياعم هو احنا هناكله
مرة واحد راح مستشفى المجانين لقى كل المجانين عماللين ينطوا و يقولوا احنا فشار,احنافشار.فلقى واحد
قاعد على جنب فقال بس هو دا العاقل اللى فيهم,فراح قالو انت قاعد ليه كدا,راح قالو سيبنى دلوقتى عشان انا لازق فى الحلة.
واحد وابنه واقفين ادام اسانسير وميعرفوش يعني ايه اسانسير هما بيلاقوا الحيطةتفتح وتقفل وهما واقفين لقوا
واحدة وحشة اوي بتركب الاسانسير والباب اتقفل عليها وبعد فترة لقوا الاسانسير بيفتح ونازل منه صاروخ جمال الاب شاف كده قال لابنه اجري يالا وابعت امك بسرعه
مرة واحدة طخينة كانت بتشاورلحنطور قام الراجل صاحب الحنطور وقف وقالها
اركبى بسرعة قبل ما الحصان يشوفك

المقال "نكت مضحكه جميله جدا - نكت تموووت من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تشكيله نكت جديده 2014 مضحكه جدا - نكت روعه بالصور - نكت تموووت من الضحك
تشكيله نكت منوعه مضحكه جدا - نكت تموووت من الضحك
نكت رااائعه - نكت مضحكه جميله جدا - نكت تهلك من الضحك
نكت مضحكه - نكت جديده تموووت من الضحك هاتعجبكم جدا