نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لأول مرة مظاهرة مفاجئة وفى مكان غير متوقع وشوف كانوا لابسين إيه (فيديو)

فى عهد الرئيس مرسى دأبت الحركات الثورية التى كانت تقوم بمظاهرات ضده بالذهاب إلى منزله للتظاهر ضده حيث كان يسكن الرئيس محمد مرسى فى شقة بالتجمع الخامس وفى إحدى هذه المظاهرات قامت حركة 6 إبريل بحمل حزم من البرسيم وقاموا بإلقائها أمام منزل الرئيس محمد مرسى فى مظهر سىء للغاية وبالأمس نظمت حركة طلاب ضد الإنقلاب مظاهرة مفاجئة أمام منزل المؤقت عدلى منصور فى السادس من أكتوبر وقاموا خلال المظاهرة بإرتداء طراطير ورددوا هتافات معادية للإنقلاب حيث رددوا «مش هنرجع تاني لظلمك .. حكم العسكر ده عند أمك»، «مجلس عار ورئيس طرطور»، «عدلى منصور .. رئيس طرطور» وقد أكدت الحركة أنها سوف تنظم مظاهرات أمام رموز الإنقلاب العسكرى فى كل مكان
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

https

المقال "لأول مرة مظاهرة مفاجئة وفى مكان غير متوقع وشوف كانوا لابسين إيه (فيديو)" نشر بواسطة: بتاريخ:
د.عصام
مفيش تصالح مع الارهابيين برضوا مهما يعملوا ان شاء الله لان مصر متتصالحش مع فصيل ارهابى كمان مصر كبيره اوى واكيد انتم عرفتم كده ههههههههههههههههههههههههه. اما عن عدلى منصور افنا اقسم بالله ان الفرق بينه وبين مرسى زى السما والارض يا خرفان بديع والله بيستغلوكم من اجل المصالحه والمفاوضات عشان يخرجوا امنين على حساب دماؤكم وموش هيحصل
hatem70
مفيش تصالح مع الارهابيين برضوا مهما يعملوا ان شاء الله لان مصر متتصالحش مع فصيل ارهابى كمان مصر كبيره اوى واكيد انتم عرفتم كده ههههههههههههههههههههههههه. اما عن عدلى منصور افنا اقسم بالله ان الفرق بينه وبين مرسى زى السما والارض يا خرفان بديع والله بيستغلوكم من اجل المصالحه والمفاوضات عشان يخرجوا امنين على حساب دماؤكم وموش هيحصل
إلى جحوش السيسى

د.عصام
بص يا يا ابو ليه وليه كبيره كمان يا تتكلم معايا كويس يا معدتش تتكلم تانى اللى بيتظاهروا اليومين دول يا اما قله بمطالب فءويه يا اما قله من الخرفات وتوابعهم اما وهم الجزيره اللى عايششيين فيه الخرفان انهم كتير فدا وهم وبقولك تانى مفيش تصالح لان الشعب كرهكم وشوف الاستفتاء كان عامل ازاى ودا انطباع لكره الشعب للخرفان وقلتلك يابنى قبل كده شوف حد فى مستوالك الذهنى رد عليه واتحاور معاك هتلاقيكم بتماماوا سوا وتفهموا بعض عشان انا بصراحه معنديش استعداد افهم خروف وكمان بتعبدوا المرشد واسيادكم من الخرفان
د.عصام
مع الاعتذار للخروف الحقيقى
ElDiablo
قلة أدب وسفالة من الإخوان الخرفان , هي دي أخلاقهم الوضيعة شوية جهلة متخلفين .
ElDiablo
إلى جحوش السيسى

جحوش السيسي , يا خرووووووووووف يا إرهابي يا عميل !!!!
hatem70
بص يا يا ابو ليه وليه كبيره كمان يا تتكلم معايا كويس يا معدتش تتكلم تانى اللى بيتظاهروا اليومين دول يا اما قله بمطالب فءويه يا اما قله من الخرفات وتوابعهم اما وهم الجزيره اللى عايششيين فيه الخرفان انهم كتير فدا وهم وبقولك تانى مفيش تصالح لان الشعب كرهكم وشوف الاستفتاء كان عامل ازاى ودا انطباع لكره الشعب للخرفان وقلتلك يابنى قبل كده شوف حد فى مستوالك الذهنى رد عليه واتحاور معاك هتلاقيكم بتماماوا سوا وتفهموا بعض عشان انا بصراحه معنديش استعداد افهم خروف وكمان بتعبدوا المرشد واسيادكم من الخرفان
صعب جدا تكون إنت دكتور عارف ليه مش علشان أسلوبك الوسخ فى الكلام لا دى مش غريبة لأن كل الجحوش أمثالك كدا لكن الغريب هو اخطاءك الإملائية الكثيرة يعنى الواحد وهو بيقرأ كلامك كأنه بيقرأ كلام واحد كبيره دبلوم صنايع أو آخره إعدادية
أما بخصوص الإستفتاء فطبعا كان كله رقص وكل العالم شهد بكدا وأكيد عيلتك كلها طلعت رقصت وعلشان كدا بأقولك (تسلم الكوارع اللى رقصت فى الشوارع)
hatem70
د.عصام
والله ما شفت اوسخ منكم يا خرفان بديع والشاطر ومرسى ولا شفت اكتر منكم خيانه لشعب مصر ولا للدين الاسلامىاما موضوع رقص الناس يوم الاستفتاء دا كان كره فى الاخوان فرحه فى التخلص منكم ياخرفاناما الرقص النتانى دا فعيلتك هيا اللى تعرفه يا ابن .................................................. ... وانا عارفك كويس وعارف اسمك التانى وابعد عنى للمره الاخيره روح كل برسيم فى حته تانيه
د.عصام
اما لو عايز تعرف انا دكتور ولا لا فتعالى العياده وشوف هتعرف تقابلنى ولا لا وياريت تكون وصلت وانا عارف انك موش هتفهم لانك برسيم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية ادي اللي كانوا لجورج وسوف
العادلى: مظاهرة ميدان التحرير لم تكن مفاجئة وتمت بموافقة الداخلية