نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صور تعليميه لعمل اكسسورات هاند ميد حلوه قوووي ومفيده جدا -تعلم عمل الاكسسوار

لعمل اكسسوارات خاصه بيكي وتختلفي عن اي حد ...في اي اكسسوار انتي بتلبسي بافكار واشكال بسيطه وجميله جيبلكو مجموعه صور تعليميه ممكن نتعلم منها ازاي نعمل الاكسسورات المختلفه بقه والي احنا بنحبها وبجد هي واضحه قوووي وبسيطه ولكل الي بيحب يتعلم الشغل ده بجد هينبسط قووي منو وبدل ما تدوري علي ايه الي يناسب طقمك للكسسورات وتتعبي نفسك علشان تلاقي الحاجه المناسبه دلوقتي ممكن تعمليها انتي وبااديكي وكمان تبقه مختلفه عن اي حد انا من الناس الي بتحتاس في اختيار اكسسورات بذات للبس معين بتكون الالكسسورات مهمه جدا فيه وهي الي هتظهر الطقم وبردو وبعد تدوير كتيييير بشتري من التعب اي حاجه ومش بتكون مناسبه قوووي للي انا عايزه بس بتادي الغرض يعني لكن دلوقتي حبيت اشوف الافكار دي وابتدي اجرب حاجات بسيطه علشان اعمل حاجاتي بنفسي وابقه مختلفه بيها كمان وفي ناس كتييير قوووي بقه الموضوع ده دخلهم وهو ده الشغل بتاعهم وبيبعه بعد كده بجد ده مشروع حلو قووي وكمان مربح جدا علشان كمان تكلفه الحاجات دي بتبقه بسيطه جدا وفي نفس الوقت بتبقه الاسعار مناسبه لاي حد بس ديما كل واحد يدور علي الاختلاف في الاشكال وافكار الاكسسورات وانا جيبالكو افكار مختلفه عن اي حاجه احنا متعودين نشوفها وكمان هتفيد الي اصلا شغلين في الاكسسورات انهم يجددو افكار واشكال مختلفه يارب تعجبكو

[IMG]https://www.facebook.com/ajax/mer
cury/attachments/photo.php?fbid=10203347147785168&mode=cover&width= 145.33333333333334&height=145.33333333333334[/IMG]

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "صور تعليميه لعمل اكسسورات هاند ميد حلوه قوووي ومفيده جدا -تعلم عمل الاكسسوار" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل واسرع طريقه لعمل بيتزا الدجاج اللذيذه - طريقه حلوه وسهله جدا
تعلم صنع الاكسسوار
حاجه حلوه و حلجه تانيه مش حلوه!!
طـــريقه حلوه لعمل وردة بالقمــاش