نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو مرتضي منصور اللي هيتريق عليا هتريق علي امه ، وكلام شديد اللهجة علي الهواء مباشر

امس استضاف الاعلامي المعروف عمرو الليثي علي قناة الحياة حيث استضاف المحامي والمرشح الرئاسي "مرتضي منصور" ضيف برنامج "بوضوح" ، حيث تكلما عن بعض الامور المتعلقه ببرنامجه الانتخابي بعد ما أعلن عن نيته للترشح للرئاسه في الانتخابات المقبله ، ولكن وجه له سؤال الاعلامي عمرو الليثي حول المضايقات والهاش تاج المسئ للسيسي الذذي نشر منذ ايام ، فكان رده قوي جداُ فقال " الكلام ده انا مش هسمع بيه ، ولو حضرتك عاوز تنتقضني فوق دماغي ، وحضرتك لو اتريقت هتريق علي امك علي طول ، دا انا جاي من حواري روض الفرج وشبرا مش جي من المريخ ، وتكلم ايضا علي الهاش تاج المسئ للسيسي فقال " شاهد الفيديو وتابع ما قاله
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

http://www.youtube.com/watch?v=NX4NrtrbenM#t=14

المقال "بالفيديو مرتضي منصور اللي هيتريق عليا هتريق علي امه ، وكلام شديد اللهجة علي الهواء مباشر" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفديو مرتضى منصور يقول انا من حوارى روض الفرج وشبرا والى هيتريق عليا هتريق على امه
شاهد بالفيديو مرتضي منصور يهاجم باسم يوسف وبيقول الكلام ده عند أمك .. وانت مبتجيش إلا بالجزمة !! وكلام قوي جدا من مرتضي
بالفيديو .. مرتضى منصور مهاجما بلال فضل على الهواء : هتاخد بالجزمة على دماغك يا كلب
بالفيديو .. مرتضى منصور لإسراء عبد الفتاح على الهواء : هديكى بالجزمه !!
بالفيديو : شتائم وسباب بين مرتضي منصور وبين عمرو اديب علي الهواء