نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب البشري

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

العلاج بالمجان في المانيا للجميع

العلاج بالمجان في المانيا للجميع

لم اكتب هذا العنوان لكي اضحك علي الناس انما انا عايزاهم يعرفوا كيف يتم علاج المرضي بالمجان في المانيا بعيدا عن الاعتماد علي نفقة الدولة التي لن تأخذها فلا يوجد حكومة في الدنيا دي ستعطيك تكاليف علاجك كاملة وان كانت امريكا حتي، وانما يمكن ان يأخذها "اصحاب" الحكومات مع ان من يعمل في الحكومة موظف عادي، حيث ان الحكومات اصبحت ديكتاتورية اكثر من انها موظفة لدي الشعب، ولم توفر حتي العلاج المناسب للمرضي بأختلاف امراضهم.

الملخص المهم:
في موقع اسمه A1 الطبي الالماني له فروع في المانيا وسويسرا والنمسا وكده، بيعالج بالخلايا الجذعية وده علاج للامراض المستعصية كلها، بيعالج امراض زي الكبد او بيخفف من حدة المرض وده اهم حاجة والسرطان والسكتات الدماغية والشلل الدماغي وباركنسون او شلل الرعاش وكده.

المهم اللي انا فهمته من النظام بتاعهم، الاول هايطلبوا منك انك تشرح حالتك وايه المرض اللي عندك ولوعرفت تصور التحاليل الطبية واي تحاليل تدل علي حالتك المرضية يبقي افضل، وبعدين هاتبعتها ليهم من هنا.
وبعدين هايرجعوا الحاجات اللي انت بعتهالهم دي وبعدين هايعرضوا حالتك من ضمن الحالات التانية علي المتبرعين لديهم وبعد الموافقة سيتم ارسال جواب بالموافقة وميعاد الرحلة وكيف سيتم استكمال البيانات بشكل سريع لكي ينقذوا حالتك من التدهور.
انا حبيت اعمل الموضوع ده بسرعة كده بس عشان الناس اللي محتاجة العلاج في المانيا ومعهاش نفقة العلاج تدخل علي اللينك وتعرف اكتر عن الموضوع ده.
الحاجة التانية:
انا بجد مش عايزة منكم اي حاجة غير انكوا تنشروا الموضوع ده علي قد ما تقدروا عشان ننقذ عدد اكبر من المصريين المرضي اللي مش لاقين علاج خاصة مرضي الكبد اللي ملوش علاج لغاية دلوقتي، انا والدي والدتي توفوا بمرض فيرس سي الكبدي وانا لسه سني 24 سنة وكله بأمر الله طبعا وانا مش عايزة حد يكون زيي كده، ده غير ان اي حد يعرف ناس عايزة تعمل اعمال خيرية انها تشترك مع الموقع ده عشان الاعمال الخيرية دي هاتعود علي المرضي، ده علي حد علمي بردو، ربنا يقدرنا علي فعل الخير.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اتمني التثبيت من صاحبـ/ـة الموقع.. او حتي الرفع عدد من الايام مش اكتر.

انا عارفة اني جديدة معاكو هنا واني مليش مواضيع كتير بس بجد دي حاجة للخير والله مش اكتر، وانا بقرأ عن احدث العلاجات في موضوع فيروس سي ده لاقيته فقولت اقول للناس عليه يمكن انقذ روح وربنا يرحمنا كلنا ان شاء الله.

ده اول منتدي انشر فيه الكلام ده ياريت لو الناس تكمل المسيرة بقي عشان الفائدة تعم علي الناس كلها.

المقال "العلاج بالمجان في المانيا للجميع" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الدراسة فى المانيا... أهم جامعات المانيا وطرق التواصل معها
المانيا تعلن بان هناك سلفين غادرو المانيا منذ ايام من اجل محاربة الكفار فى مصر
زيدان يفسر سبب تقبيله ارض المانيا : احب المانيا ولا انسي فضلها علي,, ويهاجم اعلامي معروف