نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حوار دار بين القلب والعقل عاوزين نشوف مين فيهم هيكسب

حوار بين القلب والعقل
فمن المنتصر ؟؟؟
مالك يقلبي بتصرخ ليه صعبان عليك فراقه ولاصعبان عليك عذابه؟
أوعي تكون حبيته بقه تسلم نفسك لقلب تاني يتحكم فيك ؟؟
ايوه حبيته يعقل ليه بتسخر من حبي يمكن علشان انا حساس مش عاجبك ؟؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس لعلمك انا ربي خالقني علشان أحب واتحب مش علشان اقفل علي نفسي !!!
وعلشان تعرف ان الحب ده فطره ربي وربك خلقها وحطها جوايا علشان أحس بيها
مش علشان افضل افكر وخلاص اضيع حياتي في التفكير لازم انبض حب في حب
لازم تقدر الفراغ اللي انا بقيت فيه بعد الحب الجميل اللي كان مليني والقلب اللي يفضي بعد حب كبير زي حبي مش بالسهل يحب تاني هيفضل فاضي من غير حب ومكان الحب هيتملي جراح وطول ماانا بنبض عمري ماهنسي ذكرياتي الحلوه معاه يارب صبرني علي بعاده .
امش يمكن من مصلحتك بعدك عنه بلاش ديما"يقلبي تفكر بعواطفك حاول ديما تكون معتدل في تفكيرك يعني فكر بيا وزيي وانت هتكسب حياه حلوه مركز مرموق حياه بيتمناها ناس كتير ماشيين وراك يقلب الزمن ده مش زمنك الزمن ده زمني أنا وانا مبقولكش متحبش لأحب بس فكر بيا وأوزن أمورك كويس وأنا معاك لو أحتجتلي في لحظه هتلاقيني هنهرب فين من بعض عايشين سوا وهنموت سوااا .....
ياتري مين اللي انتصر القلب ولا العقل أمشي ورا مين فيهم دي قصتي أنا وعايزه حل أمشي ورا مين ياريت تجاوبوني منتظره ردودكم
الردوووووووووووووووووووووووووووووووووووود

المقال "حوار دار بين القلب والعقل عاوزين نشوف مين فيهم هيكسب" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الرومانسيه
حركات بجد انتا كلامك حلو بس كنت عاوز اقولك انى ماينفعش القلب والعقل يتفقوا علشان العقل بيعتمد على حسابات او معادلات او تجارب الاخرين..........لكن القلب بيبقى عواطف واحساس ممكن يضيعك ووممكن يوصلك لبر الامان...........بس بجد شكرا عالموضوع
روميو
نايس توبيك
i hite you
طبعا انا مع عاشق الرومانسيه لما قال ان القلب والعقل مش ممن يتفقوا ولكن مش معنى كده منحبش ولكن الايتغيب العقل من حيا تنا وانا فنظرى وفى حياتى الشخصيه دائما بمشى با عقل تقريبا كده مستخدمتش قليى يمكن امون انا حطاه على خصيه waiting
kemony
احنا نحب بس ما نلغيش عقلنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صراع القلب والعقل
عاوزين نشوف رد فعل الجزائرين تجاه اسرائيل بعد مشاهده دهس الفلسطيني