نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فسر حلمك مع ستى لوزه

بسم الله
دلوقتى ولا هقولكو اتصلو بـ 0900 ولا ابعت اس ام اس ولا اى حاجه اكتب حلمك وهتلاقى التفسير ع طول
انا عندى ستى لوزه مامت مامتى
هى عندها 89 سنه صغيره مش كده
ربنا يطول فى عمرها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فحسيت انها عايشه وخلاص
فرحت قلتلها يا ستى ايه ريك تفيدى الناس
قالتى ازاى يا خضره (اصل هى مبتعرفش تنطق رغده معلش يعنى)
المهم قلتلها انتى محترفه فى تفسير الاحلام ايه رايك هجيبلك احلام وتفسريها
وبصراحه هى وفقت ع طول
المطلوب انك تكتب حلمك وانا هقلك التفسير والبركه فى ستى لوزة انا مجربها احلامه مبتنزلش الارض ابدا..........

المقال "فسر حلمك مع ستى لوزه" نشر بواسطة: بتاريخ:
أحمد الزنارى
للأسف معنديش حلم الوقت
أول ما هاحلم هاجيلك
أحسن ما روح للشيخ سيد بتاع المحور
رغده سعد
ههههههههه انا مستنياك اول ماتحلم عارف لو حلمت ورحت للشيخ سيد انته حر ههههههههه
بس انا مره سالت ستى وقلتلها انا بقالى يجى سنتين مبحلمش لييييييه
فقالتلى لا انتى بتحلمى فى اليوم مليون حلم ولكن انتى مبتفتكريش منهم ولا حلم والحلم ده انتى بتحكيه فى ساعه انتى بتحلميه فى اقل من الثانيه ........
أحمد الزنارى
نسيت أقولك
كل سنة و انتى طيبة
لسة شايف ان النهاردة عيد ميلادك
رغده سعد
هههههههههههههههههه وانته طيب ياقلبى بس كل سنه وانتى طيبه حاف كده متنفعش لازم حاجه معها اه وبعدين هو انته شويه انته ذهبى كل سنه وانتى طيبه دى نخليها للذو مشاركه قليله هههههههههههه
ساره الراجحى
بيس يا كبير

هحلم واقوللك
ساره الراجحى
اه اسئليه
الجاتوه والتورته فى الحلم نظمهم ايه
أحمد الزنارى
و لا تزعلى نفسك

كل مليون سنة و انتى طيبة
رغده سعد
بصى يا ساره هو انا سالتها فقالتلى لازم الحلم بالكامل عشان تعرف تفسر يعنى التورته دى حد جابهالك ولا انتى جبتيها لحد وهل الشخص ده راجل ولا ست صاحى ولا ميت وهى فى عيد ميلادك ولا ايه لازم الحلم وبالتفصيل و
والله اعلم
kimotop
حلمت اني اتجوزت ستك لوزة
يا ترى ايه التفسير

بس حلو اسم ستي لوزة دا ينفع اسم قرية سياحية
روميوأبوالعز2
بصى يا ساره هو انا سالتها فقالتلى لازم الحلم بالكامل عشان تعرف تفسر يعنى التورته دى حد جابهالك ولا انتى جبتيها لحد وهل الشخص ده راجل ولا ست صاحى ولا ميت وهى فى عيد ميلادك ولا ايه لازم الحلم وبالتفصيل و
والله اعلم
يعني لازم تجيبي حته من الحلم جاتوه أو بيبسي حاف كده ماينفعش
رغده سعد
حلمت اني اتجوزت ستك لوزة
يا ترى ايه التفسير

بس حلو اسم ستي لوزة دا ينفع اسم قرية سياحية

هههههههههههه هنبتدى تريقه بقى لالالالالالالا الست كتر خيرها وفقت تفسر الاحلام وعلى فكره هى اسمها الحقيقى لوزه وايه قريه سياحيه دى كمان وع العموم انا سالتها قالتى يبقى هتتفتحلك طاقه القدر وهتلاقى طاقيه الاخفاء والعصا السحريه والفانوس السحرى هههههههههه
رغده سعد
يعني لازم تجيبي حته من الحلم جاتوه أو بيبسي حاف كده ماينفعش

مبلاش حته معاك انته بالذات ممكن قطعه او خرطه انما حته مبلاش يابن الناس ههههههههههههههههه انا وانته عارفين حته كويس ههههههه
kimotop
هههههههههههه هنبتدى تريقه بقى لالالالالالالا الست كتر خيرها وفقت تفسر الاحلام وعلى فكره هى اسمها الحقيقى لوزه وايه قريه سياحيه دى كمان وع العموم انا سالتها قالتى يبقى هتتفتحلك طاقه القدر وهتلاقى طاقيه الاخفاء والعصا السحريه والفانوس السحرى هههههههههه
كووووول
ممكن سؤال جدتك اسمها لوزة فعلا ؟ على كدا جدك اسمة استاذ فستق ؟
روميوأبوالعز2
مبلاش حته معاك انته بالذات ممكن قطعه او خرطه انما حته مبلاش يابن الناس ههههههههههههههههه انا وانته عارفين حته كويس ههههههه
كده يارغودة لازم تشردي طيب ماشي هناك إشاعات أن ستك لوزة بتاخد ع كل حلم جنيه وركزي معايا بأه قطعة جاتوه مش حته ع كل حلم ف أفراح وكده
رغده سعد
هههههههههههههههههههه لحد دلوقتى ولا شفت حلم افراح ولا احزان انا حتى الان مستنفعتش ايه انتو مبتحلموش !!!!!!!!!!!!!!
رغده سعد
كووووول
ممكن سؤال جدتك اسمها لوزة فعلا ؟ على كدا جدك اسمة استاذ فستق ؟

مبلاش خفه هو حتى الاموات هتنكلم عليهم ومتعرفنا انته بقى بجدك وستك وسمعنا واطربنا بيهم ياعم الكوتش
kimotop
مبلاش خفه هو حتى الاموات هتنكلم عليهم ومتعرفنا انته بقى بجدك وستك وسمعنا واطربنا بيهم ياعم الكوتش
اسمها جدتك اي ستك دي
ياي
وايه عم الكوتش دي
يايييي بلدي
رغده سعد
بقلك ايه يا عم الفافى انته فكك منى عشات مزعلكش وانته شكلك من بتوع ماما كده ممكن متدخلش موضوعاتى ولا توبيكاتى ولا انا دعيتك يعنى فاتقى شر الحليم اذ غضب ماشى يا عم الكوتش ال مميز ال ههههههههه
رغده سعد
_____

بكره اسمع الاغاني زي ما انت بتكره تسمع الاخبار بالظبط
فعلا مسجل خطر
kimotop
بقلك ايه يا عم الفافى انته فكك منى عشات مزعلكش وانته شكلك من بتوع ماما كده ممكن متدخلش موضوعاتى ولا توبيكاتى ولا انا دعيتك يعنى فاتقى شر الحليم اذ غضب ماشى يا عم الكوتش ال مميز ال ههههههههه
حاولي تداري اعجابك بيا شوية
الاعضاء هتاخد بالها كدا
ساره الراجحى
هو انا مش فاكره
بس هفتكر واقوللك
ساره الراجحى
بصراحه توبيك رائع
ياريت مستر احمد يثبته
رغده سعد
ههههههههههه مش لازم يثبته يا ساره هو ممكن يثبت نفسه لانو رائع زى مانتى قلتى بس حتى الان مستنفعتش بولا حلم..........
روميوأبوالعز2
حلمت خير اللهم أجعله خير ......
kimotop
حلمت اني قدرت اشيل ابوالعز وارمية على الارض وهو فضل يصرخ ويقول ارحمني يا كيمو انا مش قدك ويعيط
يا ترى ايه التفسير علما بان دا الي بيحصل في الواقع
روميوأبوالعز2
حلمت اني قدرت اشيل ابوالعز وارمية على الارض وهو فضل يصرخ ويقول ارحمني يا كيمو انا مش قدك ويعيط
يا ترى ايه التفسير علما بان دا الي بيحصل في الواقع
ده ع أساس إنك كيمو عضلات وأنا وزن الريشة
kimotop
ده ع أساس إنك كيمو عضلات وأنا وزن الريشة
عضلات اوك لكن انت ريشة .....معتقدش ‏
هقتلك ببطئ والم
وبعدين يا عم كل واحد حر في احلامه
وبس بقى يا استاذ حسين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ساره الراجحى
ايه اللى انتو فيه دا
كد البنيه مش هتعرف تشوف شغله
رغده سعد
بطلو لعب وهزار وانته يا كيمو اقعد ساكت بدل ما احذف مشاركاتك هو انته ايه مبتبطلش رخامه حتى مع الشباب طب البنات وقلنا ماشى كمان الشباب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : طريقه عمل موزه ضاني بالطماطم و الرزماري
حلمك تبقى مذيع او معد برامج...حلمك معانا هتحققه على راديو صوتكم هتشوفه وهتسمعه....صوتكم راجع تانى
هل حلمك ان يكون موقعك في القمة | هل حلمك ان تمتلك موقعك مميزاً | AdobE-LayeR.cOm