نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل تؤمن بالحب

انا بحب اعرف ايه رايكم فى الحب وياريت تشركونى بردوتكوا

اول ورايا

اقسن بلله العلى العظيم

ان اقول الحق

الان انت اقسمت وانتى اقسمتى ان تقولى الحقيقه

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماهوا الحب بنسبه اليه؟

وما معنى الحب او كلمت بحبك بنسبه اليك ؟

ماهوا رد فعللك ازا جائك الحب؟

احكى موقف حزين وموقف مفرح حصل بس نتيجه الحب

يعنى معجبه وحصلش نصيب

حبيت محصلش نصيب

حبيت ونلت وقعت فى الغرام وكدا انا مش هفصر

بس تحكى بتفصيل
وتقولى او تقول مقوله عجبتك لاحد المشاهير ممكن يكون عالم ممكن يكون مغنى ممكن اى حاجه يعنى زى

جبريان خان ما الحب الى جنون

وكدا كفايا رغى بقا انا صدعتكم انا عارفه ويارت اعرف دتوتكوا ولو مش عاجبكم موضوعى اجبروا خطرى وعبرونى بكملت شكر لو سمحتوا

المقال "هل تؤمن بالحب" نشر بواسطة: بتاريخ:
vodka@id
يااااااااااه اولا هو موضوع جميلللل مافيش كلااااااام

وبعدين انا موش محتااااج اتكلم عن الحب مادمت مؤمن بيهههه

حكاوى وكلااااااام كتير ياااااااااااه انا ليسه هحكى دا كله
شمس الحب
اه احكى لانك اقسمت وجواب على الاساله على الاقل
vodka@id
انا محلفتش ولا بحلف اصلا لانى قريت بعينيا محركتش شفه واحده
هههههههههههههه

بس انا اؤمن بالحب وعارف انه موجود موش علشان اتظلمنا من حد موش يستاهل يبقى خلاص العالم
كله ديابه
شمس الحب
ميه ميه عليك يافودكا بس ردوا انت حلف حتى لو بعينك
دلوعة المنتدى
الحب شى كتير جميل بس على شرط لا تدخل فيه الخيانه او كلام الناس يكون الحب احلى شى فى الدنيا
سجده
موضوع جمييييل بجد

لكن مقدرش افيدك لاني مجربتوش
بس اكيد يعني انه شئ جميل جدا
nonosh
موضوع مميز ..عزيزتى

تاكدى انه من لا يؤمن بالحب فهو انسان مريض

الحب هو السمو والرقي بالنفس البشريه

هوا اجمل احساس من الممكن ان تشعرى به في حياتك

خاصه عندما يكون الجميع يعلم بحبك ...هذا هو الحب الذى يعيش ويستمر

تقبلي تحياتى ,,,

شمس الحب
شكرا على كل من ساهم برد على موضوعى شكرا ليكم
شمس الحب
ايه ياجماعا محدش عد بيؤمن بلحب ولا كلكم مكتائبين
شمس الحب
الحمد لله اخيرا لقيت موضوع من مواضيعى مش مقفول
امو
طيب هو المفروض انى اجاوب على كل الاسئلة ؟
بصى هو مش هينفع
بس ممكن نقول الحب الصادق
هو تضحية وليس امتلاك
هو رقى وليس تدنى
هو امل وليس عذاب
تسلمى
موضوعك هايل
تقبلى مرورى وخالص مودتى
emad1
شمس الاموره اولا انا مبسوط بيكى وبسؤالك العبقرى وعلى فكره انا اد عمرك مرتين فاسمحيلى افهمك حاجه من اخوكى الكبير الحب يعنى الجواز اى شئ قبل الجواز منتهى مراحل الاعجاب لان الحب يعنى تفاعل الاخر بالاخر وتعود عليه وحياه معاه بكل ما فيها ده اولا ثانيا احنا بنجمع كل التفاعل ده ف اعجابنا ببعض الحب مش ورد وبس الحب مش رحلات وفسح واتصالات وكلمة بحبك وحشتينى وغيره وبس الحب الحقيقى فى انى اعيش معاك ف بيت واصونك ف غيبتك واستحملك ف خنقتك والتمس العذر ف نسيانك والتفاعللده مبيكونش الا ف الجواز سؤال صغير ليه اكتر من تسعين ف المائه من علاقات ا الحب اللى بتستمر اكتر من خمس وعشر سنوات بتنتهى بالطلاق بعد اول سنه جواز الاجابه لان كل واحد فيهم طول السنين فكر انو يوصل لحبيبه وبس مش اكتر من كده فكر ان الحياه هى الورد ووحشتينى وانو يشوف حبيبه ف ابهى شكل كل مره يقابله لما كل واحد شاف التانى بعيوبه مستحملوش فقال مش ده اللى حبيته فانفصلوا ده يرجعنا لحاجه مهمه اننا نفهم ان الحب موجود بس الحب القائم على اساس الدين واحد يتقى الله فميخونكيش يتقى الله فميغضبش ربنا ف علاقاته معاكى اى يحترمك ويراعيكى انتى لسه صغيوره ومن حقك تعجبى بس حبى جوزك واعرفى انك بتحلمى بحد نفسك يكون محترم وبيراعى ربنا بالتالى اعرفى ان نفس الشخص المحترم اللى بيراعى ربنا بيدعى بانسانه صالحه فكونى صالحه يهبك الله من يدعوا ان يعطيه زوجة صالحه الحب موجود واساس الكون الحب ولكى دعواتى واسف لو كنت اطلت
اميرة رومانسية
والله ياشمس الحب كلنا اعتقد مؤمنين بيه

ومش معنى انه فى حد معين اساء لينا فنكره الحب لاء طبعا

بيبقى العيب بقى فينا مش فى الحب نفسو لان الحب ارقى واسمى المشاعر

فعلا معناه كبير اوووى ومحدش يقدر يعرف ايه هو بالكلام
كيموتوب
القسم مش مكتوب صح

بلاش الحركات دي
كيموتوب
موضوع مميز ..عزيزتى

تاكدى انه من لا يؤمن بالحب فهو انسان مريض

الحب هو السمو والرقي بالنفس البشريه

هوا اجمل احساس من الممكن ان تشعرى به في حياتك

خاصه عندما يكون الجميع يعلم بحبك ...هذا هو الحب الذى يعيش ويستمر

تقبلي تحياتى ,,,

يا عيني يا عيني
M.Sgroup
حلو موضوع القسم اللى فالأول دا عشان كدة انا مش هجاوب عشان ولا أقول حقيقة والا حتي كدب ..

لآ لآ بس تسلم ايدك عالموضوع فكرة جديدة هاهاهاهاهاه

وممكن ألخص كلامي فـــ الحب هو العطاء ..
شمس الحب
طيب هو المفروض انى اجاوب على كل الاسئلة ؟
بصى هو مش هينفع
بس ممكن نقول الحب الصادق
هو تضحية وليس امتلاك
هو رقى وليس تدنى
هو امل وليس عذاب
تسلمى
موضوعك هايل
تقبلى مرورى وخالص مودتى

تسلميلى اموا على هذا الرد بس على فكرا انتى بتخنصرى لازم تجوبى بس عشان انتى قولتى مش هينفع فخلاص انتى معافاه
شمس الحب
شمس الاموره اولا انا مبسوط بيكى وبسؤالك العبقرى وعلى فكره انا اد عمرك مرتين فاسمحيلى افهمك حاجه من اخوكى الكبير الحب يعنى الجواز اى شئ قبل الجواز منتهى مراحل الاعجاب لان الحب يعنى تفاعل الاخر بالاخر وتعود عليه وحياه معاه بكل ما فيها ده اولا ثانيا احنا بنجمع كل التفاعل ده ف اعجابنا ببعض الحب مش ورد وبس الحب مش رحلات وفسح واتصالات وكلمة بحبك وحشتينى وغيره وبس الحب الحقيقى فى انى اعيش معاك ف بيت واصونك ف غيبتك واستحملك ف خنقتك والتمس العذر ف نسيانك والتفاعللده مبيكونش الا ف الجواز سؤال صغير ليه اكتر من تسعين ف المائه من علاقات ا الحب اللى بتستمر اكتر من خمس وعشر سنوات بتنتهى بالطلاق بعد اول سنه جواز الاجابه لان كل واحد فيهم طول السنين فكر انو يوصل لحبيبه وبس مش اكتر من كده فكر ان الحياه هى الورد ووحشتينى وانو يشوف حبيبه ف ابهى شكل كل مره يقابله لما كل واحد شاف التانى بعيوبه مستحملوش فقال مش ده اللى حبيته فانفصلوا ده يرجعنا لحاجه مهمه اننا نفهم ان الحب موجود بس الحب القائم على اساس الدين واحد يتقى الله فميخونكيش يتقى الله فميغضبش ربنا ف علاقاته معاكى اى يحترمك ويراعيكى انتى لسه صغيوره ومن حقك تعجبى بس حبى جوزك واعرفى انك بتحلمى بحد نفسك يكون محترم وبيراعى ربنا بالتالى اعرفى ان نفس الشخص المحترم اللى بيراعى ربنا بيدعى بانسانه صالحه فكونى صالحه يهبك الله من يدعوا ان يعطيه زوجة صالحه الحب موجود واساس الكون الحب ولكى دعواتى واسف لو كنت اطلت

اولا شكرا لمرورك اخى العزيز وكام يشرفنى ويسعدنى رائيك جدا لان رايك صح وكامن انت مش تتاسف لانك مش اطلت ولا حاجه بلعكس انت اديتنى كلام جنيل جدا شكرا على معلوماتك الجميله ياجميل
شمس الحب
والله ياشمس الحب كلنا اعتقد مؤمنين بيه

ومش معنى انه فى حد معين اساء لينا فنكره الحب لاء طبعا

بيبقى العيب بقى فينا مش فى الحب نفسو لان الحب ارقى واسمى المشاعر

فعلا معناه كبير اوووى ومحدش يقدر يعرف ايه هو بالكلام

شكرا لمرورك الجميل يا اميره الرومنسيه وشرا لرائيك ياقمر
شمس الحب
حلو موضوع القسم اللى فالأول دا عشان كدة انا مش هجاوب عشان ولا أقول حقيقة والا حتي كدب ..

لآ لآ بس تسلم ايدك عالموضوع فكرة جديدة هاهاهاهاهاه

وممكن ألخص كلامي فـــ الحب هو العطاء ..

يا مستر مش عارفه ايه انا مش عارفه اقرء الاسم معلش بس اسعدنى تشريفك موضوعى بس ايه شغل الحبشتكنات ده انت اختصرت الاسئله فى كلمه واحده بس بس بجد تسلم ايدك كلمه ادت كل معانى الكلمات
عثولةجدن

اسمحلى ان اقتبس ذا المشاركه لان لا يوجد اضافه على هذا الكلام

مشكورة على الموضوع
شمس الحب
اقتبسى يا عثوله براحتك الموضوع موضوعك يا حبيبتى ويشرفنى وجودك معانا فى الموضوع يا قمر
YES123
الحب الحقيقى هو ال بيكون مبنى على الصدق والصراحة ودا طبعا قليل اوى فى الزمن دا عالفكرة يجدعان انا والد واسمى محمد وعندى 14 سنة اصل فى ناس بيفكرونى بنت
شمس الحب
الحب الحقيقى هو ال بيكون مبنى على الصدق والصراحة ودا طبعا قليل اوى فى الزمن دا عالفكرة يجدعان انا والد واسمى محمد وعندى 14 سنة اصل فى ناس بيفكرونى بنت

ماشى يا محمد نورت موضوعى واكيد مش هغلط فيك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو اغنية تامر حسني لابنته تالية من برنامج رحلة صعود + احلى صور تامر حسني مع ابنته تالية
هـــل تؤمن بالحب عبر الأنترنت
إبدأ يومك بالحب ...وأختمه بالحب ايضا
هل تؤمن بالحب من اول نظره؟استني متستعجلش