نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حائره

ارجو النصيحه لقد احببته كثيرا لدرجة انه عندما يذكر احدهم اسمه احس بان نبضات قلبي تتزايد... لاكنه للاسف شخص خجول جدا لا ااسف لخجله بل هو اكثر ما احبه فيه ولاكن لانه ليس هناك تواصل بيننا ,ففي كثيرا من الاحيان احاول ان افاتحه في الموضوع لاكنني لا استطيع خوفا من انه لا يفكر في هذا الموضع نهائيا لاكنه في احد الايام كان ينوي السفر فاتى نحوي وقال لي ارجو الا تنسيني

المقال "حائره" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشقة العلم
اححببته وساحبه دائما واحس دائما بحبه لي لاكنه خجول جدا واحب خجله هذا بصوره كبيره لاكن لا اعرف كيف اصارحه بحبي له ارجو النصيحه......
مجروحه
حبيبتي الموضوع ده مش فيه خجل لو بيحبك هيقولك او علي الاقل هيعمل اي خطوه ايجابيه عشان مش تضيعي منه واوعي تضيعي حبك عشان وهم متزعليش من كلامي بس انا تجربتي علمتني اكون اكبر من مستوي المسكله وافكر بعقلي كويس ويارب يكتبلك الي فيه الخير
عاشق الرومانسيه
ساعات كتير اوى بنتمنى حاجات كتير بس مابنطولهاش لكن الدنيا مابتقش بينا وى موضوعك ده انتى مش متاكده من حبه ليكى وطبعا عمرك ماهتقوليله لانه مايصحش لكن ممكن لا ده اكيد انه بيبان عليكى الاعجاب بيه او حبك ليه لان مافيش انسان بيحب انسان ويبقى قدامه ويمسك نفسه عن التعبير ليه عن حبه وتعرى بيبقى يه كده زى تواصل روحى بين الاتنين اليى بيحبه بعض من نظرة عينيهم بيعروا ايه اليى ى قلوبهم لبعض لو بيحبك هايبان من كلامه من افعاله من خوفه عليكى من حاجات كتير والاصح انه هايجى ويصارحك وان ماطلعش بيحبك الدنيا عمرها مابتوقف على حد ومن تجربتك دى هاتتعلمى واتمنالك الخير والسعاده..................

.................................................. ...........................................عاشق الرومانسيه........................................ ................................
.................................................. .................................................. ......خالد........................................ .........................................
عمرو صلاح
ازيك يا عاشقة العلم مينفعش انك انت اللى تصرحيه بحبك لازم هو اللى يبدا بس ممكن تحسسيه بدفىء مشاعرك نحوه ده ممكن يشجعه انه يصارحك بحبه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قلوب حائره في مهب الريح ا
\\ قلوب حائره \\
حائره واريد المساعده