نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مشكلة عاطفية

انا بحب واحد وكان معيشنى فى حلم جميل اوى كنا مش بنتكلم بس كانت مشاعرة من ناحيتى باينة من خلال نظراتة والحجات اللى كان بيعملها علشان يبينلى انة بيحبنى وبعد كدة لقيتة اتغير فجاة من ناحيتى كان الاول بيعمل حجات تفرحنى دلوقتى بيعمل حجات تزهقنى انا كنت بتمنى الاول انى كل اما اخرج اشوفة دلوقتى كل اما اخرج ادعى ربنا ان انا مشفوش ومش عارفة انساة ازاى اواعرف مشاعرة الحقيقة من ناحيتى انا عارفة انة صعب نسيان الحبيب لكن من السهل ان احنا نسيبة (بس فية حاجة احنا مينفعش نتكلم )ياريت ياجماعة تقلولى اعمل اية علشان انا مدمرة وامتحناتى قربت خلاص

المقال "مشكلة عاطفية" نشر بواسطة: بتاريخ:
عصفور المطر
السراب..

هذه الكلمة تحمل الملخص الحقيقى لهذه المشكلة..
مرارا وتكرارا..انصح اصدقائى واصحاب المشكلات العاطفية..بان لا يسلموا لمشاعرهم العنان..
ولا ينجرفوا وراء حب واهم..
مشكلتك يا عزيزتى انك..احببتى هذا الشخص دون التاكد من مشاعره الحقيقية..وعشت فى وهم خادع..
على امل ان تصرفاته واقواله تدل على انه يحبك..
كم من الناس نقابلهم فى حياتنا ..يتجملون ويظهرون ما يخالف شخصيتهم..حتى ينالوا ما يريدون..
وهذا الشخص ...نال منك ما يريد...وهو قلبك..لكن السؤال..هل يستحقه ام لا ...انت وحدك من تقررين..؟؟؟
لكننى اهمس فى اذنك..واقول انت غاليةبالنسبة لنفسك...لا تفرطى فى مشاعرك لاى احد..وكونى دائما...غالية المشاعر...صاحبة القلب المغلف..باغلى الحصون..ولا يملك الثمن..الا من يستحق..
ارق واطيب تمنياتى..
moda89
على فكرة ممكن تكونى انتى مأصرة معاة بس انتى مش حسة

وممكن يكون فعلا مش محتاجك بس

يا ريت تتاكدى من احساسك وخدى قرارك

على فكرة انا فى نفس المشكلة بس انتى بنت وانا ولد

بس انا بحبها اوى اوى اوى هى كل حاجة فى حياتى

هى شغلى هى روحى هى انافى المستقبل

بس مش بشوفها ولا عارف اوصلها

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بــحــب ومــــجروح
noor_nono213
النهاردة اكتشفت ان حبيبى بيحب زميلتى وانا حاسة ان انا يحلم بس حلم رخم شوية
همسات مسموعه
لانه كان من الاول مش حب

مش معني حركاته او تصرفاته انه بيحبك

حاولي تنسي وتعيشي حياتك

بكره تلاقي الحب الحقيقي

ووقتها هتعرفي ان ده مكنش حب

تحياتـــــــــــي
هانا هانا
اقلك الاول راجعى نفسك وممكن تكونى عملتى حاجة غيرت رأيه فيكى وخلته يبعد عنك او يتلككلك
لو راجعتى نفسك كويس وملاقتيش نفسك عملتى حاجة يبقا اعرفى انه انسان تافهه جدا وكان بيتسلى ولما خلص كيس الفيشار رماه وما تزعليش ابدا على حب عيشتيه ازعلى ع انسان اخترتيه وخلى زعلك ده يبنى تفكيرك من جديد وتبنى حوالين قلبك سور ما يقدريشى يعديه غير برنس يقدر يصونه وبس
اخيرا بقا
ما فيش احلى من الحب ف حياتنا
noor_nono213
ميرسى ليكم بس هو ياهانا اللى انا عارفتة انة بيحب البنت دى من سنتين مثلى يعنى وعندك حق انا فعلا ندمانة على الانسان اللى انا كنت مختاراة وعلى كل دمعة نزلتها علية
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره ياجماعه انا عندى مشكله جامده جدا نفسى تتحل بقى
انا مش متاكده من مشاعرى بس انا كنت معتبراه عادى اخ وصديق مش اكتر
لكن لما قالى انه بيحبنى حسيت انه انا مستريحه له بس مش حاسه انه حب
هو كمان مش عايز يغير من نفسه علشانى وفضل يقوللى انه بيحبنى لحد مالقيت نفسى بقوله انا كمان بحبك
بس مش حاسها قوى وبعدين اتخانقنا علشان هو مش عايز يغير من نفسه مع العلم انه قريبي واتقدم لى وانا رفضته علشان التغيير بردو ارجو الردسريعا اسفه على الاطاله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكلتى مش عاطفية
اريد حلا: مشكلة عاطفية
برنامج قلب واحد............الحلقة الثالثة(مشكلة عاطفية&كيف تعيش الرومانسية)
الحلقة الاولى برنامج قلب واحد(مشكلة عاطفية)