نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اريد حلا: مشكلة عاطفية

السلام عليكم ورحمته وبركاته .. اريدكم ان تشاركوني ما يحصل لي وتوافوني بارائكم
مشتركه جديده واحب ان اقول لكم بكل اختصار
بانني تعرفت على رجل بنيه الزواج عن طريق موقع الزواج واحمد الله انه في منتهى الصدق والامانه والخوف علي فانا لم اره الا على الكام فقط لايبحث عن التفاهات والخروج للتعارف الاوضح للعلاقه احمد الله لانني من البدايه طلبت منه ذالك وهو اصلا لا يحب غير ذالك .. وجدة فيه كل صفات الرجوله الحقيقيه بكل صراحه اصف هاذا الرجل .. ويشهد علي ربي انني احببته من كل كل قلبي لانه لا تستحق غير ذالك
ولامنني للاسف لم احرص عليه بما فيه الكفايه واستهنت بتفاهة موقف فعلته بكل اسف لا اعلم لماذا ؟ ولاكن لا اقول غير ان الله اراد ذالك ان يحصل لي .. الحكايه انني كنت العب في موقع وهو بعلم بذالك وكل اهلي مشتركون في العبه المهم كانت النك نيم اللي احمله باسم رجل وفي يوم وهو مسافر للعمل كنت اتووووووق شوقا له وانتظر عودته لي دخلت اللي الموقع لالعب طلبت العب مع شخص لفتني بصراحه اسمه فيه حزن شديد طلبت العب واثناء العبه تبادلنا الحديث على انني شاب فقد اعطاني ايميله وهو الي الان لم يعرف انني ينت اقسم بلله العظيم اقسم بلله العظيم انني لم يكن حديثي معه الا من باب ارئفه به والحنيه فقط لانني احب خطيبي كثيرا اضفته الي ايميلي وكانت المحادثه بشكل اوضح قلت له انني بنت تمسك اكثر وبدات كلمات الاعجاب تتوالى في كتاباته رغم انني قلت له بانني متزوجه واحب زوجي كثيرا جدا وكم انا مشتاقه له لانه مسافر واكدت ذالك بحديثي معه كانت المحادثه لا تخرج عن نطاق الادب ومن ناحيتي فكنت احس بانه متئلم كثيرا من الحياه ومن سعادتي بحبي لحبيبي احببت ان اجعل كل الناس يشعرو بما انا فيه والكل يذوق روعة وطعم الحب الحقيقي .اخذته كاخ لا اكثر حاولت الوقوف معه بلكلام فقط من ضمن الحديث كانت بعض كلماتي له (حبيبي-عمري -قلبي ) كلمات اعتاد لساني عليها واسلوبي الحنون بلخوف عليه وللمعلوميه كل المحادثه كانت خلال يومين فقط المهم للاسف الشديد حاولت ان انسحب بدون احراجه او تازم نفسيته حتى لا الوم نفسي للاسف اجد منه ايميلات اين انت وشي يشفقني عليه كلما دخلت العبه اجده لا اصف لكم احراجي منه المهم قلت لاختي ان تكمل معه المحادثه لانني تعبانه مريضه وفي فتره ما ذهبت عرضة اختي صوري للشاب فهي تحدثه بانها انا .في يوم مجيء خطيبي واليوم اتصلت عليه الصباح واجد الكارثه منتظره كان الشخص هو صديقه الحميم وارسل لي كل المحادثات والصور المعروضه للشاب . للتاكيد بانه ليس هكر او هو الشخص اللي كلمني لانني انا اللي طلبت العب مع الشخص ليس هو من طلب وهاذا عادي في العبه اصلا.هو الان لا يتكلم معي ويريد انهاء كل شيء بيننا .ماذا افعل اعتذرت ووضحت بما فيه الكفايه دوووووووووووووووووون جدوى ليا الان اسبوعين وانا في حالة موت بطيء الحمد لله .

المقال "اريد حلا: مشكلة عاطفية" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
ليس مبرر لك ابدا
انت اخطات بالحديث مع شخص اخر لمجلاد ان اسمه حزين
حبة توت
والله عارفه اني اخطات وكتير كتير بس ما كان قصدي سيء بحديثي معه لاني حكيت له اني متزوجه يعني ما بنيتي العب او اتسلا عااااااااااااااااارفه اني اخطات بس هل تعتقد انه نهاية حب صادق نقي تكون بسبب موضوع ماله شي في بفسي ولا اي اهتمام . انا متاسفه وكارهه نفسي كتير والله لاني ضيغت قلب طيب حبني وما خنته والله ما خنته
WaNTeD
هو طبعا انتي غلطتي

وافتكر انك فهمتي انتي غلطي في ايه كويس

معتقدش ان دي هتبقا نهايه حب حقيقي بصراحه

بس دي مش قضيتك دلوقتي

انتي اهم حاجه تفكري فيها انك تتعلمي من غلطك

ومتحوليش تكرريه تاني وافتكر انك حسيتي بقيمه الانسان المذكور

خلي بالك من الي جي

وحاولي تعوضيه علي الي فات وتردي غلطك في حقه واكيد هو هيفهم

وهيحن لمحبوبته ويصدقكك بس لازم الاول تكوني انتي اقتنعتي تماما برأيه وتعملي بيه

ان شاء الله كل الامور تتصلح

وترجعي تاني لمحبوبك ولساعدتك

واحنا في بدايه السنه الجديده ابدأي مع نفسك ومع محبوبك صفحه جديده وانسي كل الي فات

بس اتعلمي منه
حبة توت
هو طبعا انتي غلطتي

وافتكر انك فهمتي انتي غلطي في ايه كويس

معتقدش ان دي هتبقا نهايه حب حقيقي بصراحه

بس دي مش قضيتك دلوقتي

انتي اهم حاجه تفكري فيها انك تتعلمي من غلطك

ومتحوليش تكرريه تاني وافتكر انك حسيتي بقيمه الانسان المذكور

خلي بالك من الي جي

وحاولي تعوضيه علي الي فات وتردي غلطك في حقه واكيد هو هيفهم

وهيحن لمحبوبته ويصدقكك بس لازم الاول تكوني انتي اقتنعتي تماما برأيه وتعملي بيه

ان شاء الله كل الامور تتصلح

وترجعي تاني لمحبوبك ولساعدتك

واحنا في بدايه السنه الجديده ابدأي مع نفسك ومع محبوبك صفحه جديده وانسي كل الي فات

بس اتعلمي منه
ربي يخليك يارب وربي يشهد علي اني عارفه قيمته من الاول لاني كتيييييييييييييييييير بحبه وهو عارف سدقني انا ما بسخف الموضوع اللي زعاه مني بس الايام الحلوه فين راحت كل شي حلو فين راح بسرعه كده وبكل هادي القسوه والحقد ليه ليه ما شاف الحكي الحلو اللي حكيته فيه ليه ما شاف الشوق اللي كان باين بمحادثتي مع الشب الغريب والله كنت ابكي وانا بكتب عنه للشب من كتر مانا بحبه ومشتقاله مشكلتي اني عاطفيه زياده , هو معتبرها خيانه مو قادر يغفرها حكالي كده لهلاء انا مو نايمه من قلقي على حبي المتلاشي امامي وانا مربوطة الايدي لاحول لي ولا قوه لاكن ربي عالم اني مو لعابه ولا اليلت ادب ولا بدور علي غيره ابدا ابدا ابدا ادعولي الله يحفظكم من كل شر ,, اشكرك على اهتمامك عزيزي. اختك في الله
aso
انتى غلطى من الاول فعلشان كده ربنا عاقبك
بصى انا بنت زيك بس انا لما حبيت بجد والله والله مافيش كلام مع اى واحد حتى لو هزار او لعبه انا زى ما هوه موجود ومش موجود زى بعض انا لما حبيت اديته الاميل بتاعى ورقم السرى علشان انا مش بعمل حاجه غلط ولما انا فى الجامعه اى واحد من زمايلى بروح اقول له على الكلام وهوه بيندم دلوقتى على انو سبنى وجرحنى والله بشوفه بيعيض ادامى وادام الكل بس هوه باعنى وحس بقمتى بعدين زى منى عملتى كده حاسه بقمته بس هوه لو سامحك صدقينى ممكن يجى مره يشك فيكى جامد ومش هينساها وانتى وربنا معاكى كل الى يجى احمدى ربنا عليه علشان تتعلمى
love girl
ana ra2yy ennek tefdaly warah we hwa law beyhebek we motamasek beky awe yeb2a haysamhek bas espory 3alayh 3ashan hwa ma3zoor bardoh
tamer800
ادعي ربنا انه يرجعلك, و ما تغلطيش تاني, و حاولي معاه مرة تانية, و اعذريه برده لان الحصل ده صعب على اى راجل , لانه حس ان انتي بتلعبي بيه , و عشان يسدقك تاني محتاج شوية وقت لغاية ما يحس انك فعلا سادقة معاه.
مجروحه
بصي ياقمر مش هقولك انتي غلطتي والكلام ده لان كل البشر بيغلطوا بس هقولك بجد لو انتي تستحقيه هتخديه ولو هو يستحقك هيخدك حاولي انتي بس تتاسفي علي مقدار الغلطه ولو لسه من نصيبك مفيش حد هيقدر يفرقوا عن بعض وصلي دايما صلاه الحاجه وادعي لربنا انه مش يحرمك منه وصدقيني ربنا حنين اوي ويارب يطمن قلبك وابقي ضروري طميننا الي حصل عشان بجد مشغوله عليكي في رعايه الله
حبة توت
انتى غلطى من الاول فعلشان كده ربنا عاقبك
بصى انا بنت زيك بس انا لما حبيت بجد والله والله مافيش كلام مع اى واحد حتى لو هزار او لعبه انا زى ما هوه موجود ومش موجود زى بعض انا لما حبيت اديته الاميل بتاعى ورقم السرى علشان انا مش بعمل حاجه غلط ولما انا فى الجامعه اى واحد من زمايلى بروح اقول له على الكلام وهوه بيندم دلوقتى على انو سبنى وجرحنى والله بشوفه بيعيض ادامى وادام الكل بس هوه باعنى وحس بقمتى بعدين زى منى عملتى كده حاسه بقمته بس هوه لو سامحك صدقينى ممكن يجى مره يشك فيكى جامد ومش هينساها وانتى وربنا معاكى كل الى يجى احمدى ربنا عليه علشان تتعلمى

اشكرك على المشاركه بس حابه احكيلك يا غاليه اني لما حكيت مع الشخص ما كنت بخون حبيبي لا وؤبي شاهد ما كان في حكي غير مهذب او خارج لاني بحبه اكتر مما تتخيلي بس انا وقعت ضحيه طيبتي الزايده وما صار الشي اللي يخليه يروح بلا رجعه لانه الى الان ما كلمني ومارجع ولينا شهر الان ما سمعت صوته والحب تسامح وعفو ورحمه اللي بيحب مابيقدر يبعد عن حبيبه وهو عارف اديه انا حنونه وطيبه وعارف اني مابحب غيره ولا عندي استعداد احب غيره لو عمري كله اقضيه بلاه . شكرا كتير ليكي
حبة توت
ana ra2yy ennek tefdaly warah we hwa law beyhebek we motamasek beky awe yeb2a haysamhek bas espory 3alayh 3ashan hwa ma3zoor bardoh
يا عمري شكرا كتير ليكي وعلى ردك المريح وانشاء الله يرجع ولاكن ما اظن بس لو مارجع ماراح يكون بيحبني كتير متل ماحبه لانه ما صار الشي اللي يخليه يترك حب عمره عشان تفاهات خرجت من لساني دون احاسيس ومشاعر وهو عارف هلشي بس في ناس تحب نفسها اكتر من اي شي بلدنيا
حبة توت
ادعي ربنا انه يرجعلك, و ما تغلطيش تاني, و حاولي معاه مرة تانية, و اعذريه برده لان الحصل ده صعب على اى راجل , لانه حس ان انتي بتلعبي بيه , و عشان يسدقك تاني محتاج شوية وقت لغاية ما يحس انك فعلا سادقة معاه.

عزيزي اشكرك لمشاركتك امري وانشاء الله يرجع يارب والله هو عارف اني كتير بحبه وعارف شي انا وكتير اعتذرت لدرجه ماراح تتخيلها وعملت المستحيل لاجل جبا لااريد تلاشيه وفقدانه بسهوله
حبة توت
بصي ياقمر مش هقولك انتي غلطتي والكلام ده لان كل البشر بيغلطوا بس هقولك بجد لو انتي تستحقيه هتخديه ولو هو يستحقك هيخدك حاولي انتي بس تتاسفي علي مقدار الغلطه ولو لسه من نصيبك مفيش حد هيقدر يفرقوا عن بعض وصلي دايما صلاه الحاجه وادعي لربنا انه مش يحرمك منه وصدقيني ربنا حنين اوي ويارب يطمن قلبك وابقي ضروري طميننا الي حصل عشان بجد مشغوله عليكي في رعايه الله
ربي يسعدك ويخليلي اياكي يارب وشكرا واسفه لاني مارديت بسرعه والله مافتحت الصفحه هي الا اليوم بس حابه احكيلك انه لهلاء مارجع وليا الان اكتر من شهر لابيحكي معي ولابيرد عليا ابدا ولا باي شكل رغم الاعتذار المستمر طوال هلايام دون جدوا ولو حتي حن واحد بلميه بلعكس تماما هجر وراح وما اعتقد له رجعه الحمد لله
aso
بصى انا معاكى بجد
ربنا معاكى حاولى من اى حد يكلمه ويفهمه انك مش غلطى فيه
محمد شلبي
هو فعلا انتي غلططتي متزعليش مني يعني انتي كان لازم متتكلميش معاه من الاول او علي الاقل كنتي قلتيله انك واحدة مش واحد
%u0632%u0627%u0626%u0631
اريد حلا لمشكلتى العاطفيه انا طالب فى 3 جامعة ميديكال واحب شابه فى الثانويه العامه واخبرتها بذلك لكنها اخبرتنى بانها مهمتمة جداا بالدراسه مع العلم انها قالت بان ليس لديها اى علاقات اخرى من اى نوع وانها معجبه جدا اا ا ا بشخصيتى كنت احدثها كل فترة تقريب ا على الاقل اسبوعين لمدة تقرب من ساعة او ساعتين فى الموبايل والان هى لم تعد ترد عليا حتى ان الموبايل مغلق بقاله 3 ايام اعمل اى انا بس نفسى افهم ماذا قد حدث مع انها قبلها بيوم راتنى وقد كنت بعيدا عنها لمدة شهر عشان الا متحانات وقد احسست منها وفى عينيها لهفه وحرارة لرؤيتى اريد اراكم جميعا ولكم جزيل الشكرر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكلة عاطفية
تواجهنى مشكلة عندما اريد ان اراسل جوجل ادسنس
برنامج قلب واحد............الحلقة الثالثة(مشكلة عاطفية&كيف تعيش الرومانسية)
الحلقة الاولى برنامج قلب واحد(مشكلة عاطفية)