نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اهداء الى بنت مصرية جدا(موضوع رومانسى)

اولا بياجمعة اجمل تحية لاجمل بنت مصرية ودة يعتبر اعتذار عن البرنامج اليى كان اسمة قلب واحد ودة لشيمو اليى قدمت مشكلة ولكن انا هاقول الحل على طول وارجو اى حد فيكم عندة مشكلة يتشارك فى الردود ويقول خليها صفحة نفتح فيها قلوبنا لبعض.

(بصى ياشيمو انا عايز اقولك انى اليى تكتشفى خيانتة دة مايستاهلش لحظة تفكير واوعى تندمى على فترة حبك دة لانك اتعلمتى فيها بعد كدة تدى مشاعرك لمين ولليى يقدرها وبالنبة للانسان المحترم اليى قال انة بيحبك انا عايز اقولك انك لو شايفة انك هاتظلمية بلاش وابعدى لكن طالما انتى شايفة الحياه عادى لكن خايفة من اليى هايحصل بعد كدة يبقى خلاص اتكلى على الله وافتحى قلبك واختبرى مشاعرة وكونى انتى كانك بتامنى لنفسك مكان هاتعيشى فية طول عمرك والمكان دة هو قلبة وشكر ياشيمو ويارب اكون قد وفقت فى الرد

المقال "اهداء الى بنت مصرية جدا(موضوع رومانسى)" نشر بواسطة: بتاريخ:
بنت مصرية جدا
ميرسية كتتتيييييييييييييير جدا والله انا اتفجءت بس ميرسية علي رد وانك عامل الموضوع كمان باسمي
بنت مصرية جدا
ميرسية جدا انا كنت فكرت بكدة بس كنت مترددة لاني
&عاشق الرومانسية&
ميرسية كتتتيييييييييييييير جدا والله انا اتفجءت بس ميرسية علي رد وانك عامل الموضوع كمان باسمي
لا عادى انا اصلى كنت غلطان من الاول لانى مالغيتش الموضوع دة من الاول(قلب واحد)لانى فى ناس افتكرت لما حطيت الايميل ورقم التليفون انى كدة باقصد مكالمات بقى وايميلات والكملام الفاضى دة لكنى اصلا مش فاضى انا يمثل لية المنتدى دة الجزء الرومانسى بحياتى علشان كدة باحاول احافظ على نفسى جواة وارضى زملائى وشكرا وبعدين انتى بنت مصرية جدا وجدعة يعنى يعنى عادى بقى لما يتعملك موضوع مخصوص هههههههههههههه
&عاشق الرومانسية&
ميرسية جدا انا كنت فكرت بكدة بس كنت مترددة لاني
لانك اية لا انتى تكتبى الصراحة انا قلتلك اهوة ههههههههههه
لا لوكنتى لسة ب...........
وممكن تسامحية انتى وشايفة انه اتعدل خلاص لكن انا من رايى لا
وعلى العموم الموقف يرجعلك انتى وحكمى قلبك
بنت مصرية جدا
لا عادى انا اصلى كنت غلطان من الاول لانى مالغيتش الموضوع دة من الاول(قلب واحد)لانى فى ناس افتكرت لما حطيت الايميل ورقم التليفون انى كدة باقصد مكالمات بقى وايميلات والكملام الفاضى دة لكنى اصلا مش فاضى انا يمثل لية المنتدى دة الجزء الرومانسى بحياتى علشان كدة باحاول احافظ على نفسى جواة وارضى زملائى وشكرا وبعدين انتى بنت مصرية جدا وجدعة يعنى يعنى عادى بقى لما يتعملك موضوع مخصوص هههههههههههههه
ميرسية جدا ليك
بنت مصرية جدا
لا خلاص انا هسيبة لانة ميستهلش اني ارجع الغريبة انة كان هيموت وافكر فية لو للحظةتصور انة قعد سنتين عشان بس اقولة ازيك هههههههههههههههههههه وبعد اما حبيتة اتضح انة كان متراهن عليا شوفت خيبة زي دي
بنت مصرية جدا
انا خلاص عهدت نفسي مفيش غير المزاكرة واشوف مصلحتي احسن
&عاشق الرومانسية&
ميرسية جدا ليك
على ايةى ياقمر
&عاشق الرومانسية&
لا خلاص انا هسيبة لانة ميستهلش اني ارجع الغريبة انة كان هيموت وافكر فية لو للحظةتصور انة قعد سنتين عشان بس اقولة ازيك هههههههههههههههههههه وبعد اما حبيتة اتضح انة كان متراهن عليا شوفت خيبة زي دي
ههههه لا ياشيماء دى مش خيبة انتى انخدعتى وبجد هو مايستهلش حد زيك بس انتى كمان انسى وبجد عندك حق وعين العقل انك تركزى فى مزاكرتك وتحبيها لانى دى الحاجة اليى لو حبتيها هاتعليكى بين الناس وسورى كمان مرة عالتاخير فى الرد
بنت مصرية جدا
ههههه لا ياشيماء دى مش خيبة انتى انخدعتى وبجد هو مايستهلش حد زيك بس انتى كمان انسى وبجد عندك حق وعين العقل انك تركزى فى مزاكرتك وتحبيها لانى دى الحاجة اليى لو حبتيها هاتعليكى بين الناس وسورى كمان مرة عالتاخير فى الرد

انا فرحانة جدا عملت بالنصايح كلها ودلوقتي مرتاحة لا عادي مش مشكلة التاخير
&عاشق الرومانسية&

انا فرحانة جدا عملت بالنصايح كلها ودلوقتي مرتاحة لا عادي مش مشكلة التاخير
طيب ياقمر انا مبسوطلك كتير وربنا يوفقك يارب وينجحك فى حياتك
بنت مصرية جدا
رنا يخليكيا عاشق
&عاشق الرومانسية&
ويخليكى ياشيماء وشكرا ليكى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
خطبة الجمعه اهداء من نجوم مصرية الى كل المسلمين - " الخطبة الاولى "
موضوع هام جدا وخاص بالناشرين المشتركين بمنتدى نجوم مصرية
حوار بين khaledalex وجدة مصرية اهداء مني ليها يارب يعجبها
اهداء منتديات نجوم مصرية الي شباب مصر ( قومي يا امي ورجعلنا المجد)