نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الي اتلسع من الشوربه ينفخ في الزبادي

اسف علي العنوان
بس ده تقريبا مثل عندنا ف مصر بيوضح حالتي مع جوجل
جوجل وقفتني 3 مرات قبل كده والله ياجماعه ومش عندي ادني استعداد انها توقفني مره تانيه
سؤالي ومشكلتي :
الضغطات الي بتكون بواحد سنت ده زعل من جوجل و لاهيا سعر الضغطه كده ؟
مشكلتي :
فيه نقرات كتتير ياجماعه مبتدخلش ف حسابي وتكون قيمتها صفر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا خايف احسن دي تكون ضغطات غير شرعيه وحسابي يتوقف للمره الرابعه بعد ماربنا الحمد لله بدأ يكرمني

واسف معلش سؤال اخير
نسبه النقر الي الظهور في الصفحات :
Ctr
الناس كانت بتقول ان النسبه دي طول ماهيا تحت ال 18 % يبقي انت ماشي تمام
السؤال :
لو النسبه فعلا تحت ال رقم ده حسابي فعلا تمام ولا الخطر كده كده موجود؟

المقال "الي اتلسع من الشوربه ينفخ في الزبادي" نشر بواسطة: بتاريخ:
ahmedbk90
بص يا معلم هيما انا هجاوبك علي 3 اسئلة بتوعك و يا رب اكون ساعدتك نبتدي باول مشكلة
دي مفيهاش مفيش حاجة اسمها زعل من جوجل خالص الكلكة دية حسب بتتحدد عن طريق المعلن في جوجل ادورد و المعلن العربي طبعااا و احنا عارفين بيدفع سنت او اقل من السنت فانت اعمل موقع اجنبي و هتشوف الفرق ان شاء الله
بالنسبة للاستفسار الثاني انت بتقول ان حسابك اتقفل 3 و انا اقولك هيتقفل للمرة الرابعة مش بسبب الضغطات الغير شرعية لاء بسبب انك بتفتح الحساب باسمك و غير كدة اكيد بنفس الجهاز اللي اتفتح علية الثلاثة قبل كدة انت اسمك و الاي دي بتاع جهازك اتحطو في البلاك لاست طيب الحل اية دلوقتي بص يا معلم انت اعمل حساب باسم اخوك او والدك و متكتبش عنوان صح عشان و لما تعدي ال 10 دولار فعل حسابك بالبطاقة طيب الحساب و خلصنا منو نيجي لمشكلة الاي دي لو انت مش هتقدر تجيب جهاز جديد و دة الاحسن عادي في برامج تغير ال id للجهاز و رقم الهارد نزلها و غيرهااا خلللللللللي بالك انا قولت id مش ip عشان الثانية تبقي انت كدة معملتش حاجة اما بالنسبة لنسبة النقر الي الظهور فا 18% دة تبعتك علي اول طيارة لغلق الحسابات انت في امان مدام النسبة مش بتعدي 12% و دة مش مقياس طبعا لغلق الحسابات لان لما بيزيد نسبة السي تي ار موظف مش شركة جوجل بيراجع موقعك لو لاقاة سليم و شغال انت في امان و النسبة حتي لو عدت ال 10000% بس احنا كعرب متقدمين و متميزين عن الكل اي موظف من جوجل خيدخل علي مواقنا هيلاقي بوب اندر و بوب اب و حاجات ملهاش لزمة مش هيكمل اساسا تصفح الموقع و هيقفل حسابك فانا انصحك بنسبة 6% عشان تكون في السليم يا معلم يا رب اكون وضحتلك كل شيء
hema4ever
بص يا معلم هيما انا هجاوبك علي 3 اسئلة بتوعك و يا رب اكون ساعدتك نبتدي باول مشكلة
دي مفيهاش مفيش حاجة اسمها زعل من جوجل خالص الكلكة دية حسب بتتحدد عن طريق المعلن في جوجل ادورد و المعلن العربي طبعااا و احنا عارفين بيدفع سنت او اقل من السنت فانت اعمل موقع اجنبي و هتشوف الفرق ان شاء الله
بالنسبة للاستفسار الثاني انت بتقول ان حسابك اتقفل 3 و انا اقولك هيتقفل للمرة الرابعة مش بسبب الضغطات الغير شرعية لاء بسبب انك بتفتح الحساب باسمك و غير كدة اكيد بنفس الجهاز اللي اتفتح علية الثلاثة قبل كدة انت اسمك و الاي دي بتاع جهازك اتحطو في البلاك لاست طيب الحل اية دلوقتي بص يا معلم انت اعمل حساب باسم اخوك او والدك و متكتبش عنوان صح عشان و لما تعدي ال 10 دولار فعل حسابك بالبطاقة طيب الحساب و خلصنا منو نيجي لمشكلة الاي دي لو انت مش هتقدر تجيب جهاز جديد و دة الاحسن عادي في برامج تغير ال id للجهاز و رقم الهارد نزلها و غيرهااا خلللللللللي بالك انا قولت id مش ip عشان الثانية تبقي انت كدة معملتش حاجة اما بالنسبة لنسبة النقر الي الظهور فا 18% دة تبعتك علي اول طيارة لغلق الحسابات انت في امان مدام النسبة مش بتعدي 12% و دة مش مقياس طبعا لغلق الحسابات لان لما بيزيد نسبة السي تي ار موظف مش شركة جوجل بيراجع موقعك لو لاقاة سليم و شغال انت في امان و النسبة حتي لو عدت ال 10000% بس احنا كعرب متقدمين و متميزين عن الكل اي موظف من جوجل خيدخل علي مواقنا هيلاقي بوب اندر و بوب اب و حاجات ملهاش لزمة مش هيكمل اساسا تصفح الموقع و هيقفل حسابك فانا انصحك بنسبة 6% عشان تكون في السليم يا معلم يا رب اكون وضحتلك كل شيء

شكر ا ياغالي علي ردك
تصدق انت قلتني زياده بموضوع البلاك ليست ده
بالنسبه للاسم انا سجلت باسم مختلف بس العنوان زي ماهو
والاي بي نفسه
ربنا يستر
اربع خبطات في الرأس تجيب الشلل ياجدعان وانا زهقت من الناس دي

ومعلش حاجه افتكرتها ياريت حد يجاوبني فيها
كنت قريت موضوع عن فلتره الاعلانات وتصفيه المواقع الاعلانات لزياده سعر الضغطه كان موجود هنا ف المنتدي
عملت تصفيه لاكتر من 140 قناه اعلانات ومسبتش فيهم غير الي الراجل قال عليهم وكانوا حوالي 5 قنوات بس وبرضه ضغطه المدونه ب 1 و2 سنت زي ماهيا
ahmedbk90
الكلام دة فاكس ملهاش علاقة
hoba.hibo

شكرا على المعلومات الجميله
http://hotelsandtravel.co.cc/
osa111
انا عندى نسبة النقر إلى الظهور في الصفحات 0.24%
hema4ever
الكلام دة فاكس ملهاش علاقة

شكرا ياغالي
hema4ever
انا عندى نسبة النقر إلى الظهور في الصفحات 0.24%
كده انت ماشي زي الفل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور اسهل طريقة لعمل الزبادى فى المنزل وبدون جهاز الزبادى
طريقه عمل الشوربه الحارقه للدهون سهله جدا ومجربه
فوائد الزبادى الرائعه للبشره - فوائد الزبادى للتخلص من زياده الوزن وحرق دهون الكرش وكمان القضاء على رائحه الفم الكريهه
هل تأكل الزبادى تعرف على ما يفعله الزبادى فى أجسامنا " مفاجأة "
رجيم الشوربه الحارقه - رجيم خطييييرلانقاص الوزن بسرعه