نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟

الكلام جميل بس ممكن اعرف طريق لتخسيس الوجة

المقال "عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
شذا محمد
انا سنى 20سنة وووزنى 82وطولى 156
love girl
انا طولي 172 و وزني 64 كيلو , عمري 15 سنة
بس في حاجة انا مش بحب البيض
اعمل ايه؟؟
sollyamar
انا طولي 172 و وزني 64 كيلو , عمري 15 سنة
بس في حاجة انا مش بحب البيض
اعمل ايه؟؟

مش لازم بيض خالص على فكره ممكن تبدليه بى جبنه قريش او كوبايه زبادى
mira2050
هاى
انا نفسى اخس بجد بجد
سنى 16 سنة
طولى 162
وزنى 100
انا عوزة احارب نفسى بجد عشان اخس
اوللى اعمل اية
يادكتورة ياسمين
فنو
انا عمري 14
وزنى 106
طولي 160
فنو
اناعاوزه انحف بسرعه عشان زواج اختى بعد شهر و3اسابيع وابغي رجيم قاسي ساعدنى يادكتور
وهل المشي في السطوح ينفع؟انا امشي في السطوح لمدة نصف ساعة
ياسمين فيرجينيا
ياجماعه اللي عايزة تخس تدخل تكتب وزنها وطولها والوزن اللي نفسها توصله ويومياتها كل يوم تدخل تكتب فطرت ايه واتغدت ايه واتعشت ايه وحتي لو عكت تدخل تقول عكت في ايه يلا هنشط المسابقة من جديد واخر الاسبوع تبعت تقولنا خست اد ايه

انا وزني 62 وطولي163 والهدف 52 كجم

يومياتي النهاردة لسه معملتش حاجة صحيت من النوم اكلت 2 جوافة ها يلا مين هيكتب معايا
ياسمين فيرجينيا
يلا يافنو ان شاء الله هتخسي علي طول بس ادخلي واكتبي يومياتك بقي
ياسمين فيرجينيا
وياقمر امشي في اي مكان بس يستحسن المشي انه يكون صدرك مرفوع بطنك مشفوطة لابسة شوز فلات من غير كعب يعني وتمشي مسافة لو مش هتقدري امشي في المكان كل يوم لمدة نص ساعه يعني في بيتك
انثى بلا قيود
انا بشترك معاكم ببرنامج الرابح الاكبر بس مدري امتى بتبداوا عشان بدي ابدا انا باسرع وقت تكفوووووووووووون
ياسمين فيرجينيا
يلا ياقمر ابتدي من اول ماتدخلي يلا ادخلي كل يوم اكتبي يومياتك فطرتي ايه واتغديتي ايه واتعشيتي ايه حتي لو عكيتي
ياسمين فيرجينيا
انا النهاردة ياجماعه بصراحة مفطرتش مكانش ليا نفس بس اتغديت تفاحة وبس وزني 61 كيلو
انثى بلا قيود
هاااي انا بشترك معاكم وزني 65 وطولي 165 عمري 23 وشو رايك ياسميين اي النظام اللي يناسبني علما باني احب الكااابتشينوا ماقدر اصبر عنه بس حاولت اني اعمله بالبيت وهو مكون من حليب واشياء خفيفه يعني محطش الكريمه وبس لكن ودي اخس لاوصل للوزن 56 بس ودي بسرع وقت عشان عندي مناسبات كثيره وودي اكون مميزه وحلوووه ومرسي
انثى بلا قيود
اليوم فطرت سندوش بيض حبتين خبز صامولي ووووو الغداء ماتغديت والعشااااء خبز شامي نص مع لبنه قد ملعقه وبس بس احس بجووووع كثير
انثى بلا قيود
انتوا وين ليه مابردو علي ماتشجوعون انا جاني احباط مافي احد معايا
يلا بروح اكل احسن ههههههههههه
ياسمين فيرجينيا
برافو انثي بلا قيوم

انا النهاردة مفطرتش واتغديت قعة دجاج مسلوقةوربع رغيف عيش انا عايزة اوصل 52
انا حاليا 63
وردة حمراء
انا لسة جديدة نوفى
بتمنى اخس معاكى يا دكتورة ياسمين
انا سنى 16سنة
وزنى 94ك
طولى 163 اعمل اية
انا فعلا بدات دايت من يومين بس قاسى
وخسيت 2كيلو اصل كنت 96
انا عاوزة اعرف اخس ازاى واىة النظام اللة امشى علية
ومرسى ليكى
lely
بصو ياجماعة يلا نعمل فريق زي الرابح الأكبر كده اكيد كلكو عرفينو واكيد في ناس كتير زي حالاتي كده عايزين يخسو بس عايزين حافز وحد يشجعهوم يلا اللي عايز يخس يسجل اسمه وطوله ووزنه وسنه وبعد لما نجمع عدد نبدء المسابقة وانا مسؤلة اني اجيب الانظمة الغذائية الصحية وكل اسبوع نوزن وكل واحد يبعت يقول وزنه وخس اد ايه ؟ اول مانجمع عدد هنتفق علي ميعاد بدء للمسابقة لو موافقين علي الاقتراح ده ابعتو واقوله زي ماقولتلكو السن والوزن والطول وانا اهو اولكو انا سني 21 سنة ووزني 77 وطولي160

هااااا مين تاني هيسجل؟؟؟؟؟
عندى 24 سنة عايزة اخس ياريت تساعدوني
انا طولى 160ووزنى 75يلا بسرعة اعملو معروف
lilya
مساء الخير

لو سمحتي اختي انا وزني 50 وطولي 161 وعمري 20 وانا حابة اوصل لل45 اقولك على يومي كيف يمر وانت لو سمحتي انصحيني باي شي تشوفينه مناسب الي

انا لما بصحا من النوم الصبح اعمل حركات رياضية لكل الجسم حوالي 20 د بعدين اشرب 3 اكواب ماء بمعدل 1لونص تقريبا بعده ب 45د تقريبا اشرب كاس ونص شاي اخضر صيني بدون سكر (مع اني مو مداومة عليه الصبح يعني مرات اشربه ومرات لا ) واعمل رياضة على جهاز الاربتراك لمدة 10-20د مرة او اثنين بالاسبوع وانا معتمدة وجبتين باليوم بس الغدا والعشا ومافي اكل بين الوجبتين لكن باكل اي شي يعني مااحرم نفسي وبعد الوجبة مااشرب الماء وما انام الا بعد حوالي ساعتين على الاقل و بعد العصر بعد النوم مباشرة اعمل حركات لكل الجسم 20د تقريباو اشرب كمان كاس ونص شاي اخضر صيني بدون سكر وعلى فكرة الشاي معه نعناع واخذ دوش واستعمل صابونة ماجك تج للتنحيف وكمان القهوة للتدليك لمدة 5د تقريبا و المساء اعمل تمارين صعود السلم لمدة 10-15د وعدد الادراج ممكن تكون حوالي 22 درج بس

بشو تنصحيني ؟
لازن اخس كمان ولالا ؟
emykhaled2010
هاى يسمينا رمضان كريم .فكرتك جميلة جدا وبالأخص ان ما فى حد بيحب يعمل حاجة بدون تحفيز من الاخرين وخصوصا اذا لم يكونوا مرضى البدانة علشان كده بيقولوا ((لا يفل الحديد الا الحديد)
انا كان وزنى 98 لما كنت عندى19 سنة وعملت رجيم ونزلت الى 85 كيلو فى 04 شهور بس مش قادرة انزل الى الوزن المثالى
انا دلوقت عندى 20 سنة
ووزنى 85 كيلو
وطولى 173 عايزة اعرف الوزن المثالى
واشترك فى الرابح الاكبر
ZABADOLOVEU
هاى انا سنى 20وطولى 160ووزنى 60
Mero mahmoud
اهلا ياسمين انا وزنى 60 وطولى 160 عندى 17 سنه عاوزه اعرف وزنى كده كويس ولا اخس ولا اعمل ايه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كريم عبد الله: خسرت وظيفتي.. وكسبت زوجتي بسبب "الرابح الأكبر"
عايزة تخسي بسرعه بدون ريجيم وتاكلي اللي انتي عاوزاه ... الحل هنا
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى
ادخلو واقرو وقولو رأيكو دى اول مشاركة ليه
اتفرجو يا بنات وقولو ايه رأيكو في الساعات البناتي