نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حصول وائل غنيم على جائزة الشجاعة اكبر دليل على كرهه لمصر

انا حشكك في وائل غنيم قبل كدة كان بيقول ان هو مش الادمن بتاع الصفحة و طبعا الادمن بتاع الصفحة كتب و النت مقطوع في مصر و وائل قال انه ما سابش مصر امال كتب من التليفون الارضي كان في مؤامرة على مصر و خالد سعيد معروف عندنا في اسكندرية كان حشاش و استبعد تماما موته بالتعزيب و اخوه ساب الاسلام و اتخلى عن الجنسية المصرية و انضم للماسونية و راح امريكا و ضحكوا على الناس و معلومة كل الناس الي شاركوا في مظاهرات كلنا خالد سعيد في اسكندرية من بره اسكندرية لاننا هنا عارفينه و برضه بلع الحشيش لما مسكوه و هو بيحشش اثناء فترة تجنيده في مؤامرة على مصر

المقال "حصول وائل غنيم على جائزة الشجاعة اكبر دليل على كرهه لمصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
منال الوكيل
واضح قوي انك من فلول النظام وانك كاذب خسرتوا كل حاجة حتي القدرة علي الكذب ماشي وائل غنيم خائن والمسكين خالد سعيد اللي الضباط اعترفوا انهم عذبوه لحد لما مات بلاش طب وسيد بلال الشهيد المبتسم برده خائن حسبنا الله ونعم الوكيل
amr shox
عندك حق يا منال
وبقول للى كاتب الموضوع
كلامكو الاول كان يشكك لكن دلوقتى بقى يضحك
eldesha
اولا الكلام ده مش كلامي كله ده كلام كتير منتشر على الفيس بوك ثانيا اي خلاف مع حد يبقى من فلول النظام لو كل الحاجات دي من فلول النظام طب ما يحكموا ثالثا فعلا خالد سعيد الله يرحمه كان بيشرب حشيش و طبعا لو طلع اتعذب لحد الموت انا حاعترف ان انا كنت غلطان و الضباط ما اعترفوش ان هما عذبوه بل كذبوا الادعاء و موضوع اخوه فعلا حقيقي
واى واحد طلع علشان مصر و مات يبقى شهيد و مش محتاجة تأليس
و مع السلامة علشان انا من فلول النظام و رايح اشوف الاراضي بتاعتي في البحر الاحمر قبل ما تتاخد و حخلي مسيحي يحب مسلمة علشان اعمل فتنة طائفية و حاهجم على مدرسة و وزارة الداخلية و احدف البرادعي بالطوب و في مظاهرة تحت البيت عندي حاضربها بالنار و حاسرق شوية اثار و اعمل انقلاب على الحكم العسكري و حاحرق قسم شرطة لسة ما اتحرقش
مجدى صيام
الى كاتب الموضوع انت يا ابنى عندك نقص متحولش تخلى النقص الى عندك تطلعو على الناس بلاش حقد طبقى وبعدين واضح انك متعرفش واذكرو مواتكم بالحسنى وحسبيا الله ونعمة الوكيل فيك ولو عندك دليل ياريت تنشرو وكفاية حقد
eldesha
ليه يا عم انا بقول الحق و دلوقتي ما حدش بيدافع عن الحق دلوقتي كله بيتهم بالاشاعات لو سكتنا شوية و حكمنا عقلنا حنلاقي ان كل الاتهامات دي متعارضة و غير حقيقية لازم نفكر مش اي حد يقول امن الدولة كان بيحاربني نقول اميين لا نسأل انت ميين علشان امن الدولة يحاربك اب ابنه مات في المظاهرات و يروح يعمل بلاغ ان حبيب العادلي امر بضرب النار نقوله انت سمعته بغض النظر على ان انا بكره حبيب العادلي بس لازم العدل في محاكمته و الا البلد حتضيع و انا خايف على مصر لو ضاع منها العدل ضاعت مصر كلها نحاسب بالدليل مش الاشاعات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
جائزة جون كينيدى الأمريكية للشجاعة السياسية من نصيب المصري وائل غنيم
مفاجاه الشيخ القرضاوى انا لم ارى وائل غنيم واشاعه طرد غنيم من التحرير وعودتى لمصر غير مطروح