نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى السوق والتجارة منتدى البيع

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أخر اختراع توصل اليه الرياضين لجميع الاعمار رجال وبنات لزيادة كمية الباور والاتزان وبالتجربه العمليه

اخر ماتوصل اليه الابحاث العمليه فى امريكا حول استخدام الطاقه الكامنه للانسان او الطاقه الداخليه او مايسمى بالهولوجرام الداخلى فظهرت باور بلانس وهى عباره عن اسوره (((حظاظه))) شكلها شيك جدا ورياضيه تحمل 2200 ايون فى صورة موجات لزياده كميه تدفق الدم والباور العام للجسم مع ثبات واتزان رهيب وتم كل هذا بالتجربه العمليه على أجسام وأعمار مختلفه ومختلف الجنسين أيضا

فيعد التجربه العمليه والاثبات العلمى لهذا الاختراع الرهيب فقد استخدمه اغلب المشاهير والرياضين فى العالم منهم كريستيانو رينالدو وبكهام وايتو وفريق ال NBA لكرة السله وكريم نجم مصر فى استار اكاديمى 8 ومشاهير كتيييييييير جدااااا والتجربه خير دليل

المنتج هو Power Balance

الوظيفه الفيزيائية داخل الجسم :

اختبارات الباور بلانس او ازاى تقدر تجربها على نفسك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وطبعا محدش هيشترى حاجه الا لما يجرب لان طبعا ديه تكنولوجى جديده ومش اى حد هيصدق كلام زى ده لانى كنت اولكم ومصدقتش لحد ماجربتها وحبيت افيد يبها الناس

مع العلم لوجود مضروب منها كتير وهعرفكم ايه الفرق ان شاء الله فى الفيديو اللى تحت الفرق بين الاصلى والمضروب اللى مالى السوق وتباع الاصليه فى اى مكان او صيدليه كبيره ب 400 جنيه

شرح الفرق بين المضروب والاصلى

ده الفيديو اللى لازم الكل يشوفو عشان يعرف الفرق بين الاصلى والمضرووووووووووووووب والكل يراجع معايا وهو بيستلم خطوه خطوه زى ما هو شايف هنا بالظبط يا جماعه المضروب مالى السوق بجد وشوفته بنفسى واسعاره مختلفه كتير وصل ل 250 كمان

للتجربه او الاستفسار عن اى شيىء خاص بيها

الكابتن : مجدى يحيى
موبايل :0104712212

باور بالانس الاصليه
السعر 199 جنيه مصرى ولا تباع الا عند تجربتها على الشخص

المقال "أخر اختراع توصل اليه الرياضين لجميع الاعمار رجال وبنات لزيادة كمية الباور والاتزان وبالتجربه العمليه" نشر بواسطة: بتاريخ:
memodragon
اتمنى الاتصال لاى استفسار انا موجود وعلى فكره محققه مبيعات تحفه وكتير جدااااااااااا والتجربه خير دليل للتأكيد
memodragon
على فكره الموضوع ده انا منزله على اماكن تانيه وصل ل 4900 مشاهد وعامل مبيعات كبيره الحمد لله يعنى مش عاوزكم تكونوا قلقنين من الفكره عشان جديده.....

للجادين الاتصال وانا هعرفهم كل حاجه وهوريهم المبيعات عامله ازاى وراى الناس اللى اشترت كان ايه مش هتخسر من وقتك كتير من دقيقه اتصال بس هتشوف بنفسك انك هتقتنع انك هتبقى افضل واحسن وحياتك كمان هتتغير للافضل باذن الله
memodragon
حمرا
هههههههههههههههههههههههههههههههه

فى منها الوان كتير ادخل على الموقع الرسمى بتاع باور بالانس واختار اللون اللى يناسبك ومشكور على مشاركتك الفعاله
memodragon
اولا انا بتكلم عن المنتج اللى هو موجود مش بتكلم على صاحب الموضوع
تانى حاجة انت مين علشان تعدل على كلامى او تتكلم معايا كدة
واية راجل لالو دى
وهو بغض النظر عن الكلمة اللى انا مش فاهمها دى بس احتياطى لو انا لالو يبقى انت عيل كفنتس

واضح ان حضرتك عضو قديم هنا اتمنى ان حضرتك تاخد الموضوع بجديه لانه فعلا يستاهل الجديه منك ولو فى اى استفسار كلمنى على 0104712212 وفى اى وقت
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمحت انا شوفت الpower balanceالاصليه وعرفت كل المزايا بتعتها بس للاسف انا تعبت وانا بدور عليها على النت وللاسف الكل بيقول انها اصليه وبحيط نفس الفيديو الي حضرتك حطه بس كل واحد بسعر مختلف من 160- 190-195-200-225 ودا مخليتي خايفه انها يكون في اختلاف فهل ياترى الاختلاف في السعر دا لي علاقه بموضوع الايوانات ولا لاء ومعلش هل ممكن اني اشوفها قبل ما اشتريها و لا لاء
%u0632%u0627%u0626%u0631
ربنا يوفقكوا أخوكم محمد رجب عثمان
%u0632%u0627%u0626%u0631
أنا وجدت واحدة و بها ال e & المقاس لكن العلبو رمادي و العلامة اللي في الجنب مكتوب عليها NBA و ليس PB فهل هذه مضروبة أم أصلية ؟!!!!!!!!!!
%u0632%u0627%u0626%u0631
اين يباع فى الاسكندرية لانى مش لاقيه خالص؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
ايه مميزاته علشان انا شفت واحد مختلف خالص عن بتاعك
Mazen WanteD
انا اشتريت و احدة و مش عار هي اصلية و لا مضربة معاها علبة ازرق في اسود لو سمحت ديه كدة اصلية ولا مضروبة ارجو الرد بسرعةةةةةةةة
%u0632%u0627%u0626%u0631
حمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء عيب يا ابو الكباتن تنصب كدة
اللى عاوزها الاصلية وبسعر ارخص بتصل على ومعاها الضمان كمان 3 سنوات وبسعر 150 جنية للبلاستيكية & 250 للمعدنية 01000939949والتوصيل الى المنازل يتكلف 30 جنيه داخل جمهورية مصر العربية
وليد عواض
هوفى اساور 5000 ايوان وفى ناس بتقول ايوان 3500 اصدق مين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اغرب ما توصل اليه العلماء استخراج ماء الشرب من روث الابقار
نداء لجميع المؤهلات وفى جميع محافظات مصر ( مطلوب خريجين وخريجات لجميع الاعمار)
مطلوب بائعات سعوديـــات لجميع مناطق المملكة رواتب شهرية فوق 4000 ريال وقد تزيد على 6000 ريال
حقيقه اثبتتها كل التجارب العلميه و العمليه d: