نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توفيق عكاشة: الله أرسلنى لأطهر الثورة من الدنس وأنا أفضل من يحكم مصر (فيديو)

عاد توفيق عكاشة مرة أخرى لهرتلته هذا الرجل الذى يضحكنا دائما بتعليقاته وبكلماته والذى أعتقد أنه إذا قدر له وحكم مصر فإنه سوف ينافس القذافى على لقب طبعا كلنا عارفينه ففى حلقته السابقة من برنامجه مصر اليوم والذى يذاع على قناة الفراعين قال عن نفسه أن الله أرسله وسخره لكى يدافع عن الثورة من الدنس ووصف بواس الأيادي نفسه بـالخصم الأكبر وأنه مصدر خطورة للعالم المتربص بمصر نظراً لكونه وطني عروبي حتى النخاع ولديه طموح ويخطط ليصبح أهم المشاركين في حكم مصر كما أنه يتمتع بعلاقات قوية مع أصدقاء في أمريكا وإسرائيل وأروبا وأضاف عكاشة أنه لولا ثورة 25 يناير ما تمكن من الترشح لمنصب رئاسة الجمهورية قائلاً: رشحت نفسي من أجل شباب مصر ثم عدد فى محاسنه قائلاً إنه يتمتع بصواب العقل وصحيح الدين دون التلاعب على مشاعر الشعب المصري كما يفعل الآخرون

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "توفيق عكاشة: الله أرسلنى لأطهر الثورة من الدنس وأنا أفضل من يحكم مصر (فيديو)" نشر بواسطة: بتاريخ:
kelmohager
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
مين ده؟؟
انت ليه؟؟؟؟
مش ممكن
ربنا يهديك
جدة مصرية
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الراجل ده مش طبيعى خالص وعقله تعبان مسكين من الحر الشديد

شكرا كتير مشرفنا العام استاذ
زهير ابراهيم
ههههههههههههههه
الا دي
يتمتع بصواب العقل وصحيح الدين
زهير ابراهيم
مش عايز اقول الراجل ده لانه عيب اسميه كده
انما المخلوق ده مسخره فعلا
هههههههههههههههههههههههههه
المرابط المصري
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الراجل ده مش طبيعى خالص وعقله تعبان مسكين من الحر الشديد

شكرا كتير مشرفنا العام استاذ
يا جدة عقله تعبان ايه هو فيه عقل اساسا
محمدالتراس
هذا العكاشة كان يتمني ان يكون ممثل كوميدي لكن لم تساعده الظروف واصبح دكتور وبيطلع في القناة دي يمثل ادوار كوميدية لاشباع رغبته القديمة وياريت تكونوا سمعتوه في الحلقة بتاعت تظغيط البط ...... فعلا راجل رائع واياكم ان تسخروا منه
الخطير جدا
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله بجد دا نكته

حمااااااااااااار بكل معاني الكلمه
REBEL
توفيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــق

انت جيت يا حبيبى ؟
جدة مصرية
يا جدة عقله تعبان ايه هو فيه عقل اساسا

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

عندك حق والله يا ابنى
ده مفيش على رأيك عقل خالص
مسكين راح فى الباى باى
lazord
بغض النظر ياجماعه عن الراجل ده ...واللى انا اصلا مابحبوش
بس بقاله كام حلقه بلاقيه بجيب حاجات خطيره جدا
طبعا مش هو اللى جايبهم دى مبعوتاله بس بجد حاجات ماينفعش نعديها
زى الحرايق ف كل الاقسام ...بعض التصريحات لاشخاص او مذيعين اجانب ...وبعض التصريحات برضه لبعض التيارات الموجوده دلوقتى اللى بجد لازم نقف عندها
yousri_2000
ههههههههههههههههههههههه الراجل ده مش عايز يتهد ما ينقتل ولا يروح في داهيه هو مين علشان يتهدد هي الثورة لحست دماغة ولا ايه
groby
هههههههههههههههههههههههههه انا اخر حاجة سمعتها عنه حكاية الحصار بتاع موقعه هههههههههههههه قلبى معاك فى الحصار الى عندك يا توفى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فيديو ساخر من عكاشة - شاهد لحظة سقوط توفيق عكاشة من فوق الكرسي علي الهواء
شاهد كلام عادل امام عن توفيق عكاشة ورد توفيق عكاشة عليه بكلمة واحدة لاترد ولاتصد. جااااااامد ياعكاشة
بالفيديو زوجة توفيق عكاشة مع ريهام سعيد توضح تاريخ توفيق عكاشة وتبرأه من ابنه يوسف لاعاقته والفراعين و عكاشة يرد بالشبشب
توفيق عكاشة : انا بأحب الناس تضحك عليا وأنا صاحب مدرسة (فيديو)
فيديو: توفيق عكاشة امام لجنة الفرز ونقاش ساخن+ خسارة عكاشة وتأكيده انها انتخابات ظالمة وتويتات ساخرة