نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احمد سبايدر يكذب ظهور السيدة العذراء بالادلة العلمية......وفيديوهات للسيدة العذراء في سماء القاهرة

بالامس احتشد العديد من الاقباط عند كنائس السيدة العذراء مريم في الاسكندرية والقاهرة وانتشرت العديد من فيديوهات اليوتيوب تكشف عن ظهور السيدة العذراء في سماء القاهرة والاسكندرية حيث اكد العديد ن الاقباط علي وجود طيف ضوئي او اطياف الحمام الابيض المرتبطة بظهور العذراء وجائت معلومات عن تلقي البابا شنودة اتصالات تؤكد ظهور العذراء مريم في السماء وهذة هي الفدوهات الماخوذة قمت بتجميعها لكم

وياتي دور احمد سبايدر لتكذيب الحدث حيث كتب سابدير علي صفحتة علي الفيس بوك
عن طريق تجربة الشعاع الازرق والهولوجرام واكد ان هذة لعبة من اليهود للعب بعقول الناس عن طريق تمثيل الرموز الدينية لكل طائفة علي حدة في السماء وجاء نص ما قالة كالاتي
فاكرين لما فضلت اركز اكتر من حلقة على موضوع الشعاع الازرق والكيمتريل ومشروع Harp والهولجرام لما وريتلكم ازاى اليهود هيلعبوا بعقول الناس ويجسدولهم شكل الرموز الدينيه فى السما ويقولولهم بصوا ملاك اهو سيدنا محمد اهو العذرا اهى فى السما فاكرين كل الكلام ده انا هتجنن مش لاقى الحلقة دى عالنت مع انى متاكد انى رافعها مع الحلقات بتاعتى انا لقيت جزئين بس عاليوتيوب وبدور على الجزء اللى فى الهولجرام مش لاقيه النهارده كل اقباط مصر بيقولوا انهم شافوا العذرا فى السما انا والله العظيم مابهاجم الاقباط انا بقولهم والله اليهود وعبدة الشيطان باجهزه حديثه زى بروجيكتور بيرسمولكم اشكال فى الجو وكل اللى فاكر انه شاف حلقتى دى اقتنع مليون فى المية بكل اللى قولته واللى مش مصدق يدور عالنت عن مشروع الهولوجرام هيعرف انا بتكلم عن ايه فوقوا ياشعب مصر ياقبطى هيجى اليوم اللى اليهودى هيظهرلك فيه العذرا فى السما وهى هتقولك سيب الدين بتاعك يامسلم هيظهرلك رمز دينى من رموز الاسلام على هيئة شعاع فى السما ويقولك سيب الاسلام ويوجهوك للدين اللادين اللى كله بيصب فى مصلحة المهدى المنتظر لهم وهو المسيح المخلص (المسيخ الدجال)
اااااااه انا تعبت افهم فى الناس عينى دمعت لما لقيت واحده بتتصل بقناة الطريق مسيحيه وبتقوله والله شوفت العذرا فى السما وهى جاية بتعزينا فى اللى ماتو فى القديسين وفى ماسبيرو عينى تدمع وقلبى يتقطع من الذى اراه ارجوكم شيييييير عشان مسلم ومسيحى يعرف الحقيقه يابلد ابحثوا للمرة المليون عن مشروع الهولوجرااااام اللى فاكر الحلقة دى يوعى الناس ويقولهم هتتحاسبوا والله .. احمد سبايدر

المقال "احمد سبايدر يكذب ظهور السيدة العذراء بالادلة العلمية......وفيديوهات للسيدة العذراء في سماء القاهرة" نشر بواسطة: بتاريخ:
عماد
انة فى يوم الجمعة قد ظهرت السيدة العزراء فى سماء عزبة النخل من الساعة الثامنة تقربنا حت الساعة الثانية صباحا على فترات وان هزا الحدث كان موافق الجمعة 21/10/2011
paradiseman3
يا جماعة بخصوص تجربة الشعاع الازرق لمزيد من التفاصيل حلقة كاملة عنها في اليوتويب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ظهور السيدة العذراء بالزيتون سنه 68
ظهور العذراء - الأقباط يحتشدون في شبرا بعد ظهور حمام مضيء
شاهد اشاعه ظهور السيدة العذراء بكنيسه الوراق بامبابه (شاهد الفيديو وقولى رايك)
جدل حول ظهور و تجلي السيدة العذراء