نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صورة للفتاة المسحولة توضح ماكانت ترتديه أسفل العباءة قبل أن يخلعه جنود الجيش

نظرا للإتهامات التى إنهالت على الفتاة التى تم سحلها بواسطة جنود الجيش فى مظاهرات شارع مجلس الوزراء والقصر العينى الأخيرة والتساؤل الذى أثير حول لماذا كانت ترتدى هذه الفتاة ملابس داخلية فقط أسفل العباءة فى هذا الجو القارص البرودة نشر نشطاء على الأنترنت صورة توضح أن الفتاة كانت ترتدى بلوزة صوف أسفل العباءة ولكن من شد الجنود لها تم تمزيقها ولأنها كانت بلوزة سمراء فلم تظهر بعد تمزيقها من العباءة وطالب النشطاء بنشر هذه حتى يتم دفع الأذى والهجوم الغير مبرر من بعض أذناب المجلس العسكرى على هذه الفتاة المظلومة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "صورة للفتاة المسحولة توضح ماكانت ترتديه أسفل العباءة قبل أن يخلعه جنود الجيش" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله اعلم .................................................. ..................................
د.عصام
الموضوع موش محتاج دفاع عنها لان نقض لبسها مكنش واقعى دول ناس تحمل فكر معين هما اللى نقدوا لبسها انما انا شايف ان لبسها زى اى بنت مصريه محجبه .واعتقد ان نقدها كان من فصيل سياسى يحمل وجه اخروموش عارف ينقد ازاى فجبها مره فى لبسها ومره فى موقفها السياسىومره معتصمه ليه فى التحرير ومره فى ثمن الملابس الداخليه وربنا هينتقم ان شاء الله منهم لان زبنا نهانا عن الخوض فى اعراض الناس بالباطل ان شاء الله يا اختى ربنا هيجيبلك حقك وشرفاء البلد هيجيبوا حقك من اللى ظلموكى وربنا يستر على البلدمنهم قبل اى حد
منار الزائرة :)
كفـــــــــــــــــــــــــــــــــــاية بجد
كامل شرف
فى حاجة عايز اعرفها محدش تكلم عليها
هل تقدمت هذة الفتاة ببلاغ عن هذة الواقعة
لان الموضوع دة اخذ اكبر من حجمة
انتم وجهتم فكركم لهذا الامر ونسيتم ان هناك من يلعب الان بافكارنا
هذة البنت لو كانت ما تعرضت لة حقيقى وغير مرتب فيجب ان يتم التحقيق فية
فى حاجة انا مش عارف انتو نسيتوها ولا اية
مصر قامت ولم تجلس على ضرب فتاة وتعريتها فى الشارع
ونسيوا ان هناك العشرات من الفتيات المصريات الاطهار تم الكشف عن
عذريتهم وتعريتهم من قبل جنود فى ادارات الشرطة العسكرية
لم تخرج سيدة مصرية واحدة تتضامن معهن فى التحرير
لماذا يحدث هذا الان
وفى هذا التوقيت بالذات
هل اوشك المجلس العسكرى على النهاية المحتمة لة ( ليمان طرة ) لماذا تضامنت جماعة 6 ابريل مع هذة الفتاة بالذات
ونشرت جماعة 6 ابريل صور من تونس واتهمت بها الجيش المصرى
ما الغرض من ذالك
انا اطلب من جماعة 6 ابريل ان تنقل اعتصامها من الان الى وزارة الدفاع
لانة ظهر الان لكم من يعتدى عليكم
ليست الشرطة ولا مجلس الوزراء

زهير ابراهيم
"هذة البنت لو كانت ما تعرضت لة حقيقى وغير مرتب فيجب ان يتم التحقيق فية "
كلام ومنطق غريب
واللي قالو ماكنتشي لابسه احسن منطقا من كلامك اخي الكريم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاخ المحترم كامل شرف
انت زعلان عشان الناس ثائره عشان البنت اللي اتعرت ، ده عشان ظهرت صورتها وفيديو لها وكل الناس شافته لكن اللي تم الكشف عن عذريتهم مظهرش ليهم صور ولافيديوهات وخلي عندك نخوه ورجوله دي لو كانت اختك كنت هتتكلم كده ، اي واحده في مصر يحصلها كهد لازم نزعل عشانها يالي معندكش شهامه المفروض بدل متغير منها تغير عليها
اخص على الرجاله اللي ميستحقوش لقب رجل اما الموضوع بالنسبالهم يبقى عادي زيك
يارب كل واحد بيسخر من البنت دي او اي حد بيدافع عنها ربنا يحطه في نفس الموقف عشان يسمعنا رايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اي واحد عنده ذرة رجوله لا يمكن ينزل اخته او بنته اي ميدان او زوجته او امه حتي اسف ده طبع الرجال اما انصاف الرجال لهم اراء تتماشى مع الوضع الحالي طبعا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها وزميلها صورها +صورة للفتاة غير محجبة ولبسه فوق الركبة
بالفيديو : قناة الفراعين تتحدث عن ثمن الملابس الداخلية للفتاة التي تم تعريتها من جنود الجيش
بالصور. انا اسف ياريس تشن حملة تشويه للفتاة المسحولة وتنشر ألفاظ بذيئة من حساب تويتر الخاص بالمسحولة
بالصور : عرض زواج للفتاة المسحولة بأحداث الوزراء..شاهد من عرض عليها الزواج