نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها وزميلها صورها +صورة للفتاة غير محجبة ولبسه فوق الركبة

بسم الله الرحمن الرحيم

فى واقعة سحل فتاة وتعريتها خلال أحداث العنف التى شهدها ميدان التحرير مؤخرًا و خلال مداخلة هاتفية مع مدحت شلبى عبر برنامجه "مساء الأنوار" على قناة "مودرن سبورت" برأ ظابط كان يشاهد الواقعة الجنود متهمًا الفتاة بأنها هى التى قامت بتعرية نفسها بنفسها
وأن زميلاً لها قام بتصويرها
وأقسم على صحة روايته استنادًا إلى حد الجنود "الغلابة" على حد وصفه
قائلا إنها
"أول ما وقعت فتحت (كباسين) العباية بيديها وواحد قريب منها بعشرين متر صورها"
أن الفتاة لم تبادر بستر جسدها على الفور كما كان يفترض، متسائلا: "واحدة وقعت على الأرض أول حاجة هتعملها إيه؟ هتدارى نفسها صح؟"، فأجابه شلبى موافقا: "آه صح.. هتحط إيديها على جسمها"!!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واختتم الضابط قائلا: "أقسم بالله هى اللى شدت الكباسين واللى صورها زميلها عن عمد علشان دى تطلع، حتى العسكرى الغلبان كان بيقول غطيها غطيها لكن هى كانت فاتحة إيديها". وأكد شلبى كلام المتصل قائلاً: "أه فعلا فيه عسكرى قال غطيها غطيها فعلا أنا سمعت ده"

الجدير بالذكر ان هذه الأيام تظهر على موقعى التواصل الأجتماعى تويتر والفيسبوك صورة للفتاة
يكتب بها
الطبيبة غادة كمال التي دارت علي كل وسائل الاعلام وهي محجبة وقالت انت الجيش سحلها
وهي محجبة وان المعتصمين كلهم من المحجبات والمتنقبات هذة صورتها هي وبعض البنات المعتصمين
يشكلون علم مصر الاسود غادة فوق الركبةتمسك الهلال والاحمربصدر مفتوح يمسك الصليب والاصفر النسر
والابيض مائلا للمياصة !!..هؤلاء هم البنات المحجبات ..متي تحجبوا ..ولماذا ...اهؤلاء حرائر مصر

[/right]

ولايسعنا الا ان نترك لكم التعليق
والله أعلم

المقال "الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها وزميلها صورها +صورة للفتاة غير محجبة ولبسه فوق الركبة" نشر بواسطة: بتاريخ:
حــــــــــــــافــــــظ
لا تعليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق
عـــــــــــــــااااااااااار
samerezz
مين قال انها هيه دى نفس الشخصية ؟؟؟
زهير ابراهيم
الراجل ده مدحت شلبي مش من الفلول وانما هو الفل نغسه
والضابط اللي مايعرفش ربنا
يقسم بالله
حسبي الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتقوا الله ............. ياريت اللى بيتكلم ميفتيش
%u0632%u0627%u0626%u0631
مين دا مدحت الفتنة ؟
حسبي الله ونعم الوكيل.
Yasser Hamad
تمالكت نفسي عند الكتابة كثيرا حتى لا أخرج عن الأدب العام
مدحت شلبي =حقير ومنافق + ظابط أقسم بالله وفي هذه الحالة لن أصدقه
والسبب بكل بساطة أني رأيت بأم عيني
أقسم بعزة وجلالة الله لو أنها عاهرة تذهب إلى بيوت الرجال مقابل المال
ثم حصل لها ما حصل والله والله والله ليأثموا جميعا ويتحملوا نتيجة فعلتهم الحقيرة
عسكري إيه الحيوان ده اللي بيقول غطيها
العسكري ضرب البنت في صدرها مرتين متواصلتين
والفيديو مصور من أكثر من شخص منهم قناة سي بي سي
البنت عملت كدة بنفسها إزاي يا سيادة الظابط ؟
هو الناس دي عايزانا نهيج عليهم أكتر من كدة إيه بس
وسبحان الله عسكري بيقول غطيها يقوم التاني يضربها ؟
يا حلاوة يا ولاد
هما عايزين يجنوننا ولا ايه ولاد ال ....... دول
أقسم بالله العظيم سيندموا أشد الندم على شهاداتهم دي
ولما سيادة الظابط شاف كل ده ليه مقبضش عليها واحتجزها ؟
ولما سيادة الظابط شاف كل ده ليه مأمرش العسكري يبطل ضرب فيها
هي واللي كانوا معاها
غير منطقي تماما
على رأي من قال
إنهم كانوا ممكن يضحكوا علينا بالكلام ده في ثورة 52 لكن في ظل التطور التكنولوجي الموجود دلوقتي
أقول حمرا يا ولاد الأ......

نسيت أقول حاجة
بتاع الأربع بنات دي أنا شوفتها بعد الثورة مباشرة أو تقريبا من أيام ماتشات مصر دي
فيا ريت نتقي الله شوية ولا نتهم الناس بالباطل

%u0632%u0627%u0626%u0631
هقول لحضرتك حاجة بسيطة يا محلل يا سياسى انت .. هو حضرتك تأكدت منين ان اللى اتصل بمدحت شلبى ضابط بجد ؟؟!! شوفت بطاقته ؟؟!!
ثانيا هو الفيديو كان جايب صوت للناس واحنا منعرفش ولا ايه ؟؟!!
و لا هو صوت الجندى اللى بيقول غطيها غطيها دا بيظهر لمدحت شلبى و متصليه فقط ؟؟ ايه مكشوف عنهم الحجاب ولا ايه ؟؟؟
ثالثا حاجة وضحت كدب حضرتك المفضوووووح اللى حضرتك جايبها دى صورة موجودة ع النت بقالها سنتين تقريبا يعنى مش جديدة ولا حاجة وواضح جدااا ان اللى فى غير شبيهه بالدكتورة غادة مطلقا ..
رابعا دكتورة غادة من المنصورة و شوفتها اكثر من مرة فى المظاهرات و هى بالفعل محجبة و عمرى ما شوفتها سافرة .. اتقواااااااااا الله بقى وبطلوا تتكلموا فى اعراض الناس اللى ربنا هيحاسبكوا عليها حساب عسير ..
حتى لو مختلف مع المعتصمين دا ما يبررش لحضرتك انك تتكلم فى ما حرم الله (الاعراض) دى من الكبــائر ارحمووووونا بقى من جهلكم ....
%u0632%u0627%u0626%u0631
مفيش اي شبه خالص ياعم الحج البس نظاره..............

فعلا حتى انا سمعتهم برضوا انا كنت هناك جمبيهم الظابط كان هناك وكان لابس طقيه الاخفى ومحدش شافوا ولو كان حد شافوا معملوش حاجه بالزمه ده كلام طيب هيا وقعت لوحديها وفتحت العبايه لوحديها الجيش ليه راح حوليها وشد ايديها ولا لالا هيا جرت عليه ومسك في ايد كل واحد ووقعت في الارض

حسبي الله ونعم الوكيل ....وده لاظابط ولايحزانون ده مزيع بيعمل مداخله من جوا الاستديو وكلام وخلاص
%u0632%u0627%u0626%u0631
كما يحدث بين المتظاهرين يوجد أناس لهم تصرفات منفره ، ولكنني لا نستطيع أن نقول أن كل المتطاهرين هكذا ، يعني مش هنعمل زي الجيش ونقول السيئه تعم والحسنه تخص .. الم ترى في الفيديو أحد يحاول على العساكر ليبعدوا عن المهاجمه والعساكر تتعصب من ذلك .. الم تضع نفسك مكان هذه العساكر وأنت تقف لعدة ساعات (((وده مش عملك الذي تسترزق منه ولا تختاره بنفسك))) وكمان تقابل بكل الكم الهائل من المولوتوف والطوب .. فلابد من أن تقبل إذا تجاوز أحدهم أن يكوزن تجاوز فردي وله عقابه من قبل مسئوليه .. مع مراعاة ما سبق وأنا شرحته لك .. والله أنا لست مع ولا ضد ولذلك أنا أشاهد الموقف من بعيد (إعتبرني من حزب الكنبه كما تقولوا) ولكن من يقف من بعيد يستطيع أن يرى أكثر .. وأرجو أن تسمع الفيديو بتركيز وشاهده أيضا وشف التصرفات كانت إزاي ..
إنتهيت
بلاش منتدى محترم زى ده ينشر الاشاعات والكذب البين ده
ام بوسى
استحلفكم بالله يا من تخضوا فى اعراض الناس اتقوا الله هو انتم ماشفتوش الفيدو كويس الاول الناس كانوا بيجروا وهما شايلين البنت والعساكر بيجروا فسبوها وجريوا ماعدا واحد اخد طلقة فى ركبة ومش هى خالص اللى فك كباسين العباية لما العسكرى جرها العباية اتفتحت والعسكرى اللى لبس كوتش ابيض ضربها بالرجل ولما هى بنت وحشة ومن اياهم بالللهى عليكم هستحمل كل الضرب والناس اللى رجعت علشان تسعهفا والجيش رجع يضرب فيهم بردا شدوا هدومهم واخيرا حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل ظالم
الخطير جدا
اقسم بالله مدحت زفت شلبي دا عاوز حد يولع فيه بجاز وسخ

الواحد محترم نفسه وماسك نفسه

البنت المسحولة دي كل واحد بيفتي
وكل واحد يطلع في قناة
وكل قناة تجيب كلام

لحد ماقرفنا وجالنا انفلونزا الاخبار

الواحد زهق

بنت عرت نفسها
والعسكري بيضربها في صدرها برجله مرتين

a7a
%u0632%u0627%u0626%u0631
la2 fage2tny awy maska el saleeb, gatha 7ezn elly 3ayza 5alaf zayyak
de msh 3'ada ya sharmoot, 3'ada de andaf mn ommak
mahmoodplaestine
لا تعلييييييييييييييق ربنا يستر بنات المسلمين
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكرة وللامانه انا شوفت صورة من زمان زى دى بالظبط والبنات كانوا لابسين مايوهات يعنى دى ممكن تكون متركبه . والله اعلم
عبد الرحمن 2011

لا لا لا لا يا ظابط بقى حاسب واعمل استوب
من باب احقاق الحق لو اي حد في مكانها مش ممكن يفكر يغطي نفسه لان كمية الضرب اللي نزلت عليها تمنعه حتى من التفكير دا لو كان مازنجر يا راجل كان اغمى عليه وانت جي تقول المفروض تغطي نفسها لا لا لا حرام عليك بجد .
انما نازله مظاهره وفي الشتاء ولابسه كده ليه دا سؤال وانا معاك فيه
الجيش ليه بيضرب البنت والمجموعه اللي معاها دون البقيه برضو انا معاك
بس الاجابه برضو المفروض تكون عليكم علشان الشعب يستريح ونبطل كلام في الموضوع دا

Shaymaa Sayed
%u0632%u0627%u0626%u0631
كلمة ضباط انتهت بعد حرب 73 ... ضابط نعنى شرف عسكرى وأخلاق نبيلة وفروسية وشهامة وشجاعة وعقيدة قتالية ضد مغتصب الأرض والنعتدى على الوطن .. أين ضباط مبارك من كل هذا ؟؟؟ إذا أردتم معرفة حقيقة الضابط الأن : أحصوا عدد دور النوادى التى تقام فيها الأفراح والليالى الملاح ، وقارنوه بعدد المعسكرات والوحدات ..
Shaymaa Sayed
للتوضيح

يا جماعة أولآ احنا مش بنزل حاجة من عندنا ده فيديو مذاع على قناة محترمة وكلامنا كله اللى علقنا عليه موثق بالفيديو والفيديو منتشر جدا على النت منذ أيام و منتشرة على الفيس أحنا مقلناش ان ده صح ولا خطآ أحنا وضعنا أمامكم والفيديو وأوضحنا مافيهم بالتفصيل ثم تركنا لكم التعليق

والله أعلم
%u0632%u0627%u0626%u0631
فعلا اذاى هى فى الشتاء ولبسه كدا عبايه على العري اذاى دا غلط منها وكمان الكل عارف اننا فى مشاكل وظروف صعبه ليه هى تنزل من بتها كدا اصلا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الكذب حالكم وما لي الا ان اقول قول رسول الله صلي الله عليه وسلم في تعريفة للمسلم.....قال المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده............... وبعدين مين مدحت زفت ده اعلامي قذر وابشرة بنهاية في الاخرة له ولمروجين الاكاذيب ....بان يتبواو مقعدهم بجهنم
%u0632%u0627%u0626%u0631
اولا : بالنسبه للصوره دى عندى على الجهاز ييجى من حوالى 6 شهور
ثانيا : ولو مدحت شلبى مدفعش عن منظومه كان هو احد افردها هيدافع عن مين تناى ؟
ثالثا: مين قال ان قناة الفرعين محترمه اساسا هو مين مزيع محترم واحد شغال فيها اساسا؟
حسيى الله ونعم الوكيل فى كل من يدافع عن الظلم ولا ينصف المظلوم
ولابد من يوم ترد فيه المظالم ابيض على كل مظلوم واسود على كل ظالم
امانى يوسف
الراجل ده مدحت شلبي مش من الفلول وانما هو الفل نغسه
والضابط اللي مايعرفش ربنا
يقسم بالله
حسبي الله ونعم الوكيل

مدحت شلبى اكبر منافق واكبر واحد من الفلول
زهير ابراهيم
للتوضيح

يا جماعة أولآ احنا مش بنزل حاجة من عندنا ده فيديو مذاع على قناة محترمة وكلامنا كله اللى علقنا عليه موثق بالفيديو والفيديو منتشر جدا على النت منذ أيام و منتشرة على الفيس أحنا مقلناش ان ده صح ولا خطآ أحنا وضعنا أمامكم والفيديو وأوضحنا مافيهم بالتفصيل ثم تركنا لكم التعليق

والله أعلم
اختي الفاضلة
اي قناة محترمه هذه اللي فيها مدحت زفت
وفيها الكلام ده
انا ناعرفش اي قناة لاني بعيد عنها
ولكن يبدو من تواجد مدحت شلبي لوحده يعني انها غير محترمه
mail4shababegy
الشعر باين قوى ان هو متركب على وشها

لو لاحظتوا تحت الشعر علطول هتلاقى فى منطقة بيضا و الباقى لون وشها الاصلى
%u0632%u0627%u0626%u0631
عاوزين العسكرى اللى عنده نخوه وكان بيغطى البنت دى يطلع يقول الحقيقه على التليفزيون بينهيالى انه مش هيكذب حتى لو اتعرض لضغط
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعة الى كل الناس مش اخدين بلهم منه ان الى كان بيضرب البنت فى صدرها لابس شوز ابيض وفى بعض التعليقات على الفيديو كتبين اسم الشوز وايلين انه غالى سبكو من كده من امتى والعساكر بتلبس شوزات بيضة اتفرجو على الفيديو تانى هتلئو ان ابو شوز ابيض هو الى مصمم يضربها وكمان عيدو الفيديو كذا مره هتلئو ان العبايه اترفعت لما اصحبها كانوا بيشدوها وهم بيجروا والعسكرى بعد مااصحبها مشوا كان بيغطيها وجموعوا اجابات الاسئلة دى وانتو تعرفوا الحقيقة 1- من امتى والبنات بذات بتنزل مظاهره بعباية من غير حاجة تحتها 2-وكمان فى الشتا 3- اشمعنة الفيديو ده الى اتصور ومتصور كويس اوى وكانه محضر المكان 4-ليه العلام مركزش على العسكرى وهو بيغطيها اجابة الاسئلة دى توصل لشى واحد وهو ان دى تمسلية علينا علشان تهيجنا على الجيش
على فكرة انا مش منحازة لحد ولكن ده تحليلى بناءا على الى انا شوفتة
ربنا يستر على البلد
مصرية للنخاع
للاسف اللي لاحظته ان غالبية اللي هنا ماشافوش غير الفيديوها المقطعه و المفبركة و للاسف ايضا لم يدققوا في المشهد., في فيديوهات كتير بينت الحقائق اللي اقذر مما نتصور و اللعبه كبيرة اوي لزرع الفتن و الشقاق ما بين الشعب و بعضه و ما بين الشعب و الجيش المصري.
ابحثوا عن الحقيقة و اجتهدوا في البحث و دققوا و امعنوا العقل علشان ما يكونش سهل اللعب بعقولكم و لما حد ييجي يقول حقيقة عقولكم ما بتصدقش و لا بتشوف غير الخداع اللي اقتعنعتم بيه من البداية.
sindbad-elarab
يا اخوانا اى بنت محترمة ,, عايزه تعبر عن رأيها تعبر بطريقة مهذبة ,,, وتبتعد عن الاحتكاك بقوات الامن وتبتعد عن الجو المشحون ,,, وذى الزملاء قالو,,,, ليه البنت دى لابسة عباية على العرى ؟,,,,,وفيه واحدة تروح مظاهرة فى عز البرد ده وتلبس عباية على العرى ,,,, وفية احتمال للتدافع او السقوط او او ,,,,, يا اخوانا دى واحدة مدفوع ليها بالدولار ,,, وبتعمل شغل على حساب الناس الغلابة ,,, انا مش فاهم البنت دى ملهاش اب ولا اخ ولا راجل يلمها ,,, والله يابنتى لو لى كلام عليك لمسحت بك الارض

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صورة للفتاة المسحولة توضح ماكانت ترتديه أسفل العباءة قبل أن يخلعه جنود الجيش
بالفيديو الفتاة المسحولة في ميدان التحرير اليوم في جمعة حلم الشهيد تؤكد ان من ضربوا (مش رجالة)
بالفيديو ضابط جيش يقسم لمدحت شلبي ان الفتاة المسحولة خلعت ملابسها بنفسها
بالصور : عرض زواج للفتاة المسحولة بأحداث الوزراء..شاهد من عرض عليها الزواج