نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة مالتي ميديا الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صور استقبال الرئيس الجزائري لمنتخب الجزائري في قصر الشعب بعد الفوز علي مصر

إستقبل الرئيس الجزائري عبد العزيز بوتفليقة المنتخب الجزائري يوم أمس في قصر الشعب بعد الوصول من الخرطوم وذلك بعد ـتأهلهم لكاس العلم بجنوب افريقيا بعد الفوز على المنتخب المصري بنتيجة 1/0 .

حطت طائرة الخضر في مطار هوراي بومدين الدولي في حدود الساعة الخامسة بالتوقيت الجزائري ( 4 بتوقيت غرينيتش ) و كان في إستقبال أبطال الجزائر عدة شخصيات سياسية و إطارات الدولة يتقدمهم وزير الدولة الممثل الشخصي لرئيس الجمهورية السيد عبد العزيز بلخادم و وزير الشبيبة و الرياضية السيد الهاشمي جيار .

و بعد جولة قضاها المنتخب الوطني متجولا في بعض النقاط الرئيسية في العاصمة الجزائر، توجهت الحافلة المقلة للوفد الجزائري إلى قصر الشعب و كان في إستقبالهم هناك الرئيس عبد العزيز بوتفليقة بالإضافة إلى الوزير الأول السيد أحمد أويحي و رئيس مجلس الأمة السيد عبد القادر بن صالح و رئيس المجلس الشعبي الوطني السيد عبد العزيز زياري .

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "صور استقبال الرئيس الجزائري لمنتخب الجزائري في قصر الشعب بعد الفوز علي مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:
الراحل الوحيد
اهو بيكرمهم فالكنيسه
amoula
واوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو استقبال رائع ماشاء الله نعم هده هي الجزائر بلد مليون ونصف مليون شهيد مااشاء الله هده اولاد الجزائر الرائعيين رجال وابطال تحياتي ال كل جزائري
استقبال تحكي كل العالم عليه
ellama
انا مش عارفه يعنى
هو مفيش احساس خالص
بنقول مش عايزين جزائرين

مبروك
جزائرية وبنت رجال الخضرا
الحمدلله وصلو بالسلامة
هذا اجمل ترحيب
على فكرة دا قصر الحكومة مش كنيسة يعني للتعديل في المعلومة
الجزائريين عندهم الحق في الاشتراك في اي منتدى مادام في اطار الاحترام
ورجاءا نحترم بعضنا
amoula
نعم كما قالت الجزائرين عندهم حق في مشاركة اختي الامة والله مش الكرة لي تخليك تطردي اخوانك عندنا حق في المشاركة
وقصر الحكومة ليس بكنيسة
الراحل الوحيد
امال شكله كنيسه اتأكدى كدا
وبعدين انا سامع ان فى ناس مديثه منكو كد ونفسهم يني.....
ينفضوكو

وفعلا كان احلى موقف لما شجع الريس منتخبه بشويه بلطجيه ومتشردين وحريم .............
77houari
ههههههههههههههههه
ياسمين فيرجينيا
جزائرين ايه اللي ليهم حق يشتركو في اي منتدي ومن امتي الجزائريين اساسا ليهم حق

احنا اللي علمناهم ده ماهم عاشو عبيد للفرنسين سنوات طويلة متكلموش عن الحق ليه احنا اللي جينا حررناهم استخبو في جحورهم زي الفيران مليون ونص شهيد 75% منهم ان مكانش كلهم كانو مصريين انتو صدقتو نفسكو ولا ايه احنا حاطيين الصور مش بنكرمكو احنا بنتريق عليكو بيكرم بلطجية بيكرم ارهابين بيكرم فرنسين بيكرم ايه لاء وبيضحك اوي وفرحان
فرحان بايه بهمج احنا مش عايزينكو في المنتدي ولا في مصر ايه هي لازقة بتلاقو اي حاجة تتلزقو فيها بالمصريين وخلاص احنا عارفين اه ان اتنتو من غيرنا متسوش بس انتو اللي عملتو كده روحو في داهية بقي
انا مصر وافتخر
ياجماعا مين دول اصلا اللى اسمهم الجزائرين دول اصلا ولا نعتبرهم اصلا عرب دول يهود واصلاهم اصلا مش عربى بربر يعنى ملهمش اى مكان على الارض اصلا احنا اللى عملنهم وعلمنهم يعنى اية الغة العربية يعنى احنا اللى مسسنهم مش هما لا واية فرحان بنكسة اللى حلت عليهم وهدوم عليهم انشاء الله
انا مصر وافتخر
ول مختلين عقليا واكبر اثبيت انهم كدة اللى كان فى الفيديو اللى كان بيتكلم وهو واخد حبوب هلوسة بس كفاية علينا انهم عرفين مين المصرين يعنى البلطجى اللى عندهم دول دا اصل الجزائرين وهم وخدين على الهمج دا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رئيس الوزراء الجزائري : عظمة وقيمة الشعب الجزائري منعتنا من الرد على المصريين
استقبال رائع للمنتخب الجزائري لليد بمطار القاهرة
تحية لمنتخب الساجدين0مع الاعتزاز بالمنتخب الجزائرى الشقيق
شوارع الدارالبيضاء بعد الفوز الجزائري